ספרולופוס: "ברצלונה בכושר נהדר, יהיה משחק תובעני מאוד"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

אחרי הניצחון הגדול במוסקבה על צסק"א, מאמן מכבי תל אביב מתכונן להגעת הספרדים להיכל: "משמח אותי שהאולם יהיה מלא". על זוסמן: "יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר". על פארגו: "ישחק, אבל לא להרבה זמן"

(גודל טקסט)

אחרי שהביסה את צסק"א במוסקבה וניצחה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה, מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש בהיכל נגד ברצלונה מחר במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג.

"המשחק מחר נגד ברצלונה יהיה משחק מאוד חשוב ומאוד קשה," פתח המאמן יאניס ספרופולוס, "אבל זה יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות. לברצלונה יש חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג והם בכושר נהדר, אז אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולעבוד על כל הדברים שהתאמנו עליהם. אנחנו נצטרך לשחק עם אנרגיה גבוהה כי זה משחק תובעני מאוד. האולם יהיה מלא וזה משמח אותנו כי יהיה לנו את האוהדים שיתמכו בנו".

על ג'יימי פארגו, המחלים מפציעה: "פארגו יכול לשחק, הוא בכושר טוב, אבל אני לא יודע כמה זמן הוא יוכל לשחק. הוא לא בכושר למשחק מלא. אנחנו רוצים שהוא יהיה חלק מהמשחק והוא מוכן לעשות את זה אבל לא לזמן רב. הוא לא בכושרו הטוב ביותר אבל הוא מספיק טוב כדי לעזור לנו".

התקופה הטובה של ברצלונה: "יש להם כימיה טובה יותר מאשר בעונה שעברה, כולם יודעים מה לעשות, הם מכירים את הפילוסופיה של המאמן שלהם ומשחקים הרבה יותר טוב. יש להם שחקנים מעולים בכל עמדה, זה מאפשר להם לשחק כדורסל איכותי".

פארגו נגד באר שבע:
פארגו נגד באר שבע: "בכושר מספיק טוב לעזור" (דני מרון)

הספסל של מכבי לעומת זה של היריבה: "אני לא מחלק את הקבוצה לפותחים ולספסל, כולם יכולים לפתוח וכולם יכולים לסיים. זאת הפילוסופיה שלי. לי מאוד חשוב שכל מי שיכול לתרום לקבוצה משתתף. לכל שחקן יש תפקיד גדול בלעזור לקבוצה להצליח".

על יובל זוסמן, שהצטיין נגד צסק"א: "חשוב לי מאוד שהוא ימשיך לשחק טוב אפילו יותר מהמשחק נגד צסק"א. זוסמן הוא שחקן שמהרגע הראשון ראיתי שיש לו פוטנציאל לשחק וכולם מנסים לעזור לו לפתח את המשחק שלו. הוא מוכן לשחק ברמות הגבוהות והמשחק נגד צסק"א לא היה היחיד הטוב שלו, הוא היה טוב גם במשחקים אחרים. אני מאמין שהוא יכול לעשות יותר. עבורי זה לא משנה אם שחקן אחד קולע הרבה נקודות. אם הוא משחק טוב בהגנה, לוקח הרבה ריבאנודים ומשתתף במשחק זה מאוד חשוב. כל שחקן יכול לקלוע הרבע נקודות ביום נתון, ככה השחקנים צריכים לחשוב".

אסטרטגיית העבירות בסיום המשחק: "אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים, ללכת יותר לקו ולשלוח יותר לקו, ללחוץ פנימה ולחדור. לשחק אגרסיבי הגנתית והתקפתית ולקבל מומנטום".

על טאריק בלאק, שעדיין לא מוצא את עצמו ביורוליג: "טאריק בלאק היה מאוד חשוב למשחק האחרון ועזר לקבוצה, אני מאמין שהוא משפתר בביצועים שלו והוא יותר מרוכז עכשיו בלשפר את המשחק שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי