ווילבקין: "רוצה להיות שחקן שמספק את הסחורה"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | דני מרון

הגארד של מכבי ת"א התייחס לסל הניצחון על אולימפיאקוס: "לא עשיתי את זה במשחקים הקודמים". ספרופולוס: "מכבי זו המשפחה שלי וזה הבית שלי עכשיו". בלאט: "התרגשתי מאיך שהתקבלתי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) את הניצחון החמישי שלה בששת המשחקים האחרונים ביורוליג כשגברה 64:65 על אולימפיאקוס. מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס, שניצח את קבוצתו לשעבר, אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד מול יריבה קשוחה. לא היה משחק איכותי כי זה היה דרבי. בהתקפה האחרונה שלנו עשינו סל גדול ועשינו עבודה טובה בהגנה בארבע השניות האחרונות".

"אנחנו צריכים לשלוט בעצמנו יותר טוב", התייחס המאמן לעבירה הטכנית שנשרקה לטאריק בלאק. "חלק מהשחקנים האמריקנים לא מכירים את הדקויות של כל החוקים, הייתה אזהרה לכל הקבוצה. דיברתי איתו, הוא הבין וחזר טוב למשחק".

המאמן היווני התייחס גם לכוכב היריבה, ואסיליס ספאנוליס: "ספאנוליס אחד השחקנים הטובים ביותר באירופה, ולא רק באירופה. הוא תמיד מגיע מוכן, בא ראשון לאימון והולך אחרון. הוא שומר על הגוף שלו מוכן ומשפיע על המשחק".

"כשאתה עובר עם קבוצה דרך ארוכה, אתה נרגש מהרבה דברים. אני מנסה לעסוק בזה לפני ואחרי המשחק, אבל במהלכו להישאר מרוכז במשחק", הסביר ספרופולוס. "אני גאה שאימנתי את אולימפיאקוס, אבל עכשיו אני גאה להיות במכבי. מכבי זו המשפחה שלי וזה הבית שלי עכשיו".

כשנשאל לגבי מספר הניצחונות הדרוש כדי להגיע לפלייאוף, ענה המאמן: "אני לא יודע כמה צריך. אני לא סופר ניצחונות, רק מרוכז בכל פעם במשחק הבא. אני אופטימי כמו שהייתי אופטימי בפעם הראשונה שהגעתי לכאן בפיגור גדול".


ספרלופולוס. אופטימי (דני מרון)

סקוטי ווילבקין, שקלע 17 נקודות ואת סל הניצחון, עדכן בסיום כי הפציעה שלו לא חמורה והוסיף על המהלך האחרון: "הם ביצעו חילוף, והצלחתי להיכנס לצבע. רציתי להיכנס לצבע. בלאק עשה עבודה טובה לתת לי מסדרון והצלחתי לסיים את זה. רציתי לספק את הסחורה כי לא עשיתי את זה במשחקים הקודמים. אני רוצה להיות שחקן שמספק את הסחורה". על הפגישה עם מאמנו לשעבר, בלאט, אמר: "מרגיש טוב לנצח אותי כי אחרת הוא היה מקניט אותי".

מאמן היריבה, דייויד בלאט, התייחס לקבלת הפנים החמה: "התרגשתי מאוד מאיך שהתקבלתי על ידי אנשי מכבי ת"א והאוהדים. לא הופתעתי כי אני קרוב למערכת ולהיסטוריה של המועדון. בכל זאת, כשאנשים נותנים לך את הלב שלהם, כפי שעשו היום זה מאוד מרגש. אני יכול רק להודות לכולם". על סל הניצחון של ווילבקין אמר: "גרמנו לו ללכת לכיוון שרצינו שהוא ילך. לקחת דווקא זריקה מחצי מרחק, אבל היינו טיפה רחוקים כשהוא עשה את זה והוא קלע קליעה גדולה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי