21:30: למכבי תל אביב אסור למעוד במינכן נגד באיירן

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עדי אבישי

כשנותרו רק שישה מחזורים לסיום העונה הסדרה ביורוליג, הצהובים חייבים לנצח בגרמניה את הקבוצה שמעולם לא הצליחה להשיג מולה ניצחון במפעל, כדי להישאר בתמונת הסיכויים לשלב הבא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש בעוד שעה קלה (חמישי ב-21:30) בגרמניה את באיירן מינכן במסגרת היורוליג, כשנותרו שישה מחזורים לסיום משחקי העונה הסדירה. הצהובים יודעים שניצחון הערב הוא קריטי מבחינת הסיכויים לתפוס את המקום בשמינייה הראשונה ולהעפיל לשב הבא.

כרגע הקבוצה של ספרופולוס מדורגת במקום העשירי (ביחד עם פנאתינייקוס) עם מאזן 13:11. מעליהן במקומות 9-7 ניצבות שלוש קבוצות שוות במאזן 12-12: באסקוניה (שניצחה פעמיים את מכבי תל אביב), אולימפיאקוס (1-1 עם יתרון ליוונים) ובאיירן מינכן (0-1 למכבי תל אביב שניצחה בביתה 75:91). כל זה הופך את המשחק מול הגרמנים לא רק לכזה שחובה לנצח בו, אלא גם לניצחון כולל מול יריבה ישירה על מקום בטופ-8.

ספק אם הנתון שמכבי ניצחה בכל מפגשיה את באיירן ביורוליג עד היום, מרגיע את יאניס ספרופולוס. אתמול לאחר האימון המסכם טסה הקבוצה לגרמניה ללא ג'ייק כהן שנפצע בקרסולו במהלך המשחק נגד מכבי ראשון לציון.

באיירן מינכן מגיעה למשחק אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים. השחקן הבולט של הגרמנים, שהסמל המסחרי שלהם הוא המשחק הקבוצתי, הוא דריק וויליאמס שהעמיד העונה ביורוליג ממוצעים של 13.9 נק' ו-4.2 ריב'. לצדו מככבים הסרבי ולדימיר לוצ'יץ', הגרמני איאד דדוביץ' ובן ארצו דנילו בארטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי