פרנקל ישתתף בכנס יול"ב על לוח הזמנים העמוס של היורוליג

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

יושב ראש המנהלת: "הלו"ז של המפעל, יחד עם הלו"ז של פיב"א לנבחרות, יוצר משימה בלתי אפשרית לליגות המקומיות וייצור בעיות רבות לקבוצות במהלך העונה הבאה"

(גודל טקסט)

שמואל פרנקל, יושב ראש מנהלת ליגת ווינר סל, הצליח להעלות לסדר היום של היול"ב את בעיית לוח הזמנים העמוס של היורוליג בעונה הבאה.

מכתבו של פרנקל נמצא על סדר היום בישיבה של יול"ב שתתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-13 במרץ בברצלונה ובה ישתתפו ראשי הליגות באירופה, פרנקל עצמו ומנכ"ל מנהלת הליגה, עדלי מרכוס, ייקחו חלק בישיבה.

במכתב, הדגיש יו"ר המנהלת כי הלו"ז העמוס של היורוליג, יחד עם הלו"ז של פיב"א לנבחרות, יוצר משימה בלתי אפשרית לליגות המקומיות וייצור בעיות רבות לקבוצות במהלך העונה הבאה.


שמואל פרנקל (דני מרון)

עוד הוצג השינוי המשמעותי בכמות המשחקים של היורוליג: בעונת 2010/11 התקיימו 16 משחקים במסגרת העונה הסדירה של המפעל, שתי עונות לאחר מכן (2012/13), המספר עלה ל- 24 משחקים והמשיך לעלות גם ב-2016/17 ל- 30 משחקים. בעונה הבאה צפויים 34 משחקים – כלומר עליה של 112.5 אחוז במהלך תשע עונות, כאשר יהיו 11 משחקים פעמיים בשבוע, לעומת שבעה בעונה הנוכחית.

אגב, רק לשם השוואה, קבוצה אשר תזכה ביורוליג בעונה הבאה, תאלץ לשחק בין 39 ל-41 משחקים, לעומת קבוצת כדורגל שתשתתף בליגת האלופות ותידרש לשחק 13 משחקים בלבד במסגרת הצ'מפיונס, ההבדל הוא כאמור עצום.

מנהלת הליגה, יחד עם ראשי הליגות האחרות באירופה ינסו למצוא פיתרון על מנת להקל על הקבוצות המשתתפות ביורוליג ובמקביל להגן על הליגות המקומיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי