ספרופולוס: "אנחנו מכבי תל אביב ונילחם עד הרגע האחרון"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן הצהובים לא הסתיר את אכזבתו לאחר ההפסד הביתי לז'לגיריס: "לא היה משחק טוב, נאסוף את השברים ונטוס למוסקבה במטרה לנצח". קיין ייעדר מהמשחק בשישי לאחר שקיבל אישור לשהות לצד אמו שנמצאת במצב בריאותי קשה

(גודל טקסט)

למרות ההפסד אמש (רביעי) של מכבי תל אביב 85:83 לז'לגיריס קובנה אשר הוריד את מאזנה ביורוליג ל-15:12 וסיים באופן כמעט וודאי את האפשרות להתברג בשמונה הראשונות, הצהובים לא אומרים נואש.

"רצינו מאוד לנצח במשחק", אמר יאניס ספרופולוס והוסיף: "התחלנו עצבניים ומתוחים מאוד וזו הסיבה שאיבדנו את הכדור 22 פעמים. רצינו לנצח, אבל מתוך כל האיבודים האלה הם קלעו 30 נקודות".

ספרופולוס גם ביקר את ההתנהלות של קבוצתו במשחק הביתי: "לא היה לנו משחק טוב, אבל אני יכול להגיד שפתחנו שלוש פעמים יתרון משמעותי ולא הצלחנו להחזיק בו. יש לנו עוד שלושה משחקים, נילחם עד הרגע האחרון. נכון שהסיכויים שלנו לא מעודדים, אבל אנחנו מכבי ונילחם עד הרגע האחרון".


"צריך ללמוד לשחק תחת לחץ". אנג'לו קלויארו (עדי אבישי)

"כשאנחנו מגיעים לאימונים, אנחנו באים עם בטחון ובמטרה לנצח. נאסוף את השברים, אין הרבה זמן ונטוס למוסקבה במטרה לנצח. אני מקבל אלפי החלטות במשחק. אני סומך על השחקנים שלי ואם הם טועים לפעמים, זה לא אומר שנגמר האמון. אני מאמין בשחקנים וסומך עליהם. יש לנו הרבה שחקנים שמשחקים לראשונה ברמה הזאת. הלחץ גדול, משחקים במצב בו אין תוצאה גרועה לא מתקבלת. צריך ללמוד לשחק תחת לחץ כזה".

על דיאנדרה קיין אמר: "דיאנדרה אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר שלנו, אני סומך עליו שיוכל לעצור שחקנים. ערכנו הרבה מאוד חילופים במטרה להתמודד עם מצבים שונים. זה כמו חילופים בכדוריד". אני סומך על הסגל ועל השחקנים. החלטות לגבי הסגל יתקבלו רק לאחר סיום משחקי הליגה".

היום בשעות הצהריים, דיאנדרה קיין קיבל אישור להמריא לארצות הברית כדי לשהות לצד אמו, שנמצאת במצב בריאותי קשה עקב מחלה.



"אחד משחקי ההגנה הטובים במכבי ת"א". דיאנדרה קיין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי