ספרופולוס: "הבור היה עמוק מאוד, נשארנו עם טעם מר-מתוק"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | AFP

מכבי תל אביב סיימה את עונת היורוליג עם הפסד על באזר נגד פנרבחצ'ה: "הראינו שוב שאנחנו נלחמים בכל משחק", אמר מאמן הצהובים. רול: התחלנו לרוץ, אבל נגמר לנו הזמן". בלאק: "גאה בקבוצה על הלחימה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה אמש (שישי) את עונת היורוליג עם 78:75 כואב לפנרבחצ'ה, ששמרה על מאזן בית מושלם העונה בעזרת שלשה עם הבאזר של קוסטאס סלוקאס.

"הראינו שוב שאנחנו נלחמים בכל המשחקים ותמיד מנסה לעשות את המיטב. הפיגור שלנו היה עמוק מאוד", אמר יאניס ספרופולוס והוסיף: "מיד לאחר שהגעתי היה לנו משחק מול אפס ולאחר מכן נגד פנרבחצ'ה, שני משחקים עם אימון אחד והפסדנו. ב-22 בנובמבר המאזן שלנו היה 8:1 והיינו הקבוצה האחרונה בטבלה. מאותו רגע התחלנו לנצח והפכנו את המגמה. לא עלינו שלב, אבל נשארנו עם טעם מר-מתוק".

מייקל רול הוסיף: "נלחמנו חזק מאוד כקבוצה במשחק חוץ. סלוקאס שחקן טוב שעשה קליעה גדולה. הייתה לנו פתיחה נוראית בגלל הרבה נסיבות שונות. ברגע שהתחלנו להבריא ולשחק טוב יותר ביחד, התחלנו לרוץ והפכנו לכוח ביורוליג, אבל נגמר לנו הזמן וחסר לנו קצת כדי להעפיל".


"היה משחק לחימה אמיתי". טאריק בלאק (אתר היורוליג)

טאריק בלאק התייחס גם הוא להפסד: "זה היה משחק של לחימה אמיתית, אני גאה בקבוצה על כך שכולנו הגענו לשחק חזק בלי קשר למצב. הגענו לכאן ונתנו הכל. היו נסיבות כך שזה לא היה תלוי בנו, אבל זה משהו שאנחנו לא יכולים לשלוט בו".

"היה מדהים לשחק ביורוליג, יש כאן המון כשרון וחבורה נהדרת בחדר ההלבשה שלנו. היה כיף גדול לטוס ממקום למקום, לבקר במקומות ברחבי אירופה ולשחק ברמה גבוהה", המשיך בלאק. "החבר'ה עשו עבודה טובה בלגרום לי להיראות טוב יותר ממה שאני באמת. אני רק מרוצה מהצורה בה חזרנו לעניינים אחרי הצורה שבה העונה הזאת התחילה. מאיך שהגבנו למצב. זה מצביע על התמדה ואופי".

"זה הסיפור של השנה הזאת, חסר לנו קצת", סיכם סקוטי ווילבקין. "שיחקנו טוב. ברבע השלישי היינו חזקים, ספגנו שריקה לעבירה בלתי ספורטיבית והם רצו בחזרה. נלחמנו עד הסוף והם קלעו סל גדול בסיום. זה מבאס, אבל אם מסתכלים על כל העונה אחרי שהיינו במאזן 8:1 זו הייתה עונה מוצלחת מאז. אם מסתכלים על העונה במובן הזה, מאותו רגע עד לסיום העונה. היה חצי שנה טובה לעונה ואני מקווה שבעונה הבאה נתחיל טוב מהפתיחה".


מקווה להתחיל את העונה בצורה טובה מהפתיחה. סקוטי ווילבקין (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי