ריאל מדריד השלימה סוויפ על פנאתנייקוס והעפילה לפיינל פור

לואיג'י דאטומה
לואיג'י דאטומה | אתר היורוליג

אלופת אירופה העפילה לרביעייה האחרונה בפעם השישית בשבע העונות האחרנוות. השחקנים של שאראס נלחמו, אבל איבדו יותר מדי כדורים ונוצחו במשחק הראשון מתוך שניים בבית על ידי מוליכת היורוליג שעלתה ל-1:2 בסדרה.

(גודל טקסט)
שלב ההצלבה ביורוליג התקרב לסיומו הערב, כשריאל מדריד העפילה לפיינל פור אחרי ניצחון מרשים ביוון על פנאתנייקוס. עוד קודם לכן, פנרבחצ'ה התארחה אצל ז'לגיריס ושאראס בליטא, והשיגה ניצחון חשוב במשחק 3 בדרך ליתרון 1:2 בסדרה. 


פנאתנייקוס – ריאל מדריד 89:82
לאחר 2 ניצחונות בית, 'הבלאנקוס', הגיעו הערב ליוון במטרה להשלים סוויפ ולהיות הקבוצה הראשונה שמעפילה לפיינל פור. וזה בדיוק מה שהם עשו. אלופת אירופה פתחה את המשחק נהדר כבר מהרגע הראשון. אנטוני רנדולף ורודי פרנדנז להטו ווהורידו את הספרדים לרבע הראשון ביתרון 5.


ברבע השני הקבוצה של ריק פטינו התחילה לרוץ, ובזכות משחק קבוצתי נהדר בעיקר בצד ההגנתי, הצליחו לשמור את הספרדים על 13 נקודות ברבע השני, ולהפוך את הפיגור ליתרון 5 בירידה למחצית.


ברבע השלישי המשחק התחמם, קית' לנגפורד להט אצל פנא, פרננדז וקמפאסו הגיבו מהעבר השני והקבוצות ירדו לשוויון בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון, הבלאנקוס התחילו לברוח. קמפאסו להט, קלאת'יס ניסה הכל מהצד השני אבל להגנה של היוונים לא הייתה תשובה להתקפה הקטלנית של הספרדים. ריאל מנצחת 82:89 בסיום ומעפילה לפיינל פור.



סוויפ קליל של הספרדים בדרך לפיינל פור (אתר היורוליג)


ז'לגיריס – פנרבחצ'ה 66:57
במשחק הגנתי במיוחד בליטא, הקבוצה של שאראס פתחה טוב יות ואחרי קודות ראשונות של הטורקים עלתה ל-5:11 עם ריצת 0:9. פנרבחצ'ה חזרה מעט למשחק אבל לא לגמרי, והרבע הראשון נגמר עם 15:19 מקומי. השליטה הליטאית נמשכה גם ברבע השני, בו הפער התקרב לדו ספרתי עם 17:26, 20:29 ו-23:32, אבל שוב ז'לגיריס לא הצליחה למנף את השליטה לבריחה והקבוצות ירדו להפסקה במצב של 31:34 למארחת.


ברבע השלישי הצליחה סוף סוף הקבוצה שסיימה במקום הראשון בעונה הדירה לחזור ליתרון, כששלשה של מרקו גודוריץ' העלתה אותה ל-36:39. הסרבי המשיך להצטיין ועם דקות טובות וחוסר ריכוז מצד ז'לגיריס העלה את פנרבחצ'ה ל-41:47 לפני שהרבע הסתיים ב-46:49 לאורחים. הרבע המסכם היה צמוד יותר וז'לגיריס התקרבה לחזרה, אבל רצף שלשות של מהמותוגלו הרחיק אותה מהניצחון וחצי דקה לסיום התוצאה היתה 56:62 לפנרבחצ'ה וזה די סגר את המשחק.




Mücadeleden kareler. #NeverEnoughpic.twitter.com/UzH2hevx7e

— Fenerbahçe Beko (@FBBasketbol) April 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי