קלאתיס, סלוקאס, קלייברן, דייויס ו-וסלי בחמישיית העונה ביורוליג

צסק"א מוסקבה נגד פנרבחצ'ה
צסק"א מוסקבה נגד פנרבחצ'ה | Gettyimages

שמונה ימים לפני הפיינל פור בוויטוריה פורסמה הנבחרת המצטיין של העונה כאשר פנרבחצ'ה מחזיקה בשני נציגים. לא נכנס אף שחקן לאלופה המכהנת, ריאל מדריד

(גודל טקסט)
הפיינל פור של עונת היורוליג ייפתח בווטוריה בעוד כשמונה ימים כאשר ייפתח בשני משחקי החצאי בין צסקא מוסבקה לריאל והדרבי הטורקי בין פנרבחצ'ה אנאדולו אפס. כאשר כל אוהדי הכדורסל כוססים ציפורניים לקראת מפגשי הענק של הכדורסל האירופי, מפעל היורוליג פרסם את חמישיית העונה.


בעמדת הרכז כמובן נבחר השחקן הטוב ביורוליג ניק קלאתיס, שהעמיד מספרים נאים של 12.2 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 8.7 אסיסטים ו-1.7 חטיפות. למרות זאת, היווני לא יזכה להשתתף באירוע הפיינל פור אחרי החדה בסוויפ של פנאתינאיקוס על ידי האלופה ריאל מדריד. לצידו של קלאטס נבחרת קוסטס סלוקאס מפנרבחצ'ה עם שיאים אישיים של 11.7 נקודות ו-4.8 אסיסטים והגארד הוא אחד מהשחקנים האחראים לעלייתה של פנר לשלב ארבע הגדולות.


אקס הפועל חולון וויל קלייברן מצסק"א מוסקבה ממשיך להתקדם מבחינה מקצועית והוא הופך לאחד השחקנים המוערכים ביורוליג עם 13.2 נקודות באחוזים גבוהים מהשדה והוסיף 6.9 ריבאונדים למשחק. הפוורוד השני הוא ברנדון דייויס מז'לגיריס קובנה שהעמיד ממוצעים של 14.2 נקודות 5.5 ריבאונדים וחטיפה אחת




הנציג השני של פנרבחצ'ה והגבוה המצטיין של העונה הוא יאן וסלי שנבחר למעמד בפעם השלישית בקריירה. למרות שיכולתו לא הספיקה לקריירה ב-NBA בתחילת דרכו השחקן הצ'כי שולט ביד רמה בזירה האירופית עם ממוצעים של 12.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי