אטורה מסינה מונה למאמן מילאנו לשלוש העונות הבאות

אטורה מסינה
אטורה מסינה | OZAN KOSE/AFP/Getty Images

האיטלקי שזכה בארבעה גביעי יורוליג ושימש כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו בחמש עונות האחרונות, יחזור למולדתו ויחליף את סימונה פיאניג'יאני. בנוסף לתפקיד המאמן הוא יקבל את כל סמכויות הניהול המקצועי

(גודל טקסט)
לאחר שנפרדה מסימונה פיאניג'יאני בסיומה של עונה מאכזבת ונטולת תארים, ארמני מילאנו מתחילה בעידן חדש. אלוף היורוליג ארבע פעמים, אטורה מסינה האיטלקי, חתם בקבוצה לשלוש עונות ויחזור למולדתו אחרי אחרי ששימש כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו ספרס בחמש השנים האחרונות. מסינה לא רק ימלא את החלל על הקווים – הוא גם יקבל את מלוא סמכויות הניהול במועדון בכל הקשור לפן המקצועי, מה שיקנה לו סמכות בלתי מעורערת בבניית הקבוצה.


על פי הדיווחים, המאמן צפוי לצרף אליו בתפקיד מקביל כמנהל הספורטיבי את קלאודיו קריפה, ששיחק תחתיו בווירטוס בולוניה ועבד כסקאוט בסן אנטוניו. לאור ההחלטה לחזור לאירופה, מסתמן כי מסינה ויתר על החלום לעבוד כמאמן ראשי בקבוצת NBA.


האיטלקי מחזיק באמתחתו לא פחות מ-27 תארים: ביניהם ארבע אליפויות איטליה המתחלקות בין בולוניה לטרביזו, שמונה תארים ברוסיה עם צסק"א – חמש אליפויות ושלוש זכיות ב-VTB ומעל הכל כאמור, ארבעה גביעי יורוליג, שניים כמאמן וירטוס (1998 ו-2001) ושניים באימפריה הרוסית (2006 ו-2008).



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי