צסק"א מוסקבה הודיעה: ננדו דה קולו לא ימשיך בקבוצה

ננדו דה קולו
ננדו דה קולו | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

אלופת אירופה הודיעה על פרידה מהצרפתי לאחר חמש שנים. הגארד, שזכה פעמיים ביורוליג וחמש פעמים ב-VTB עם האימפריה הרוסית, אמר: "הגעתי לכל הישג אפשרי כאן. כעת יש לי הזדמנות למצוא אתגר חדש"

(גודל טקסט)
אחד השחקנים הבכיר ביורוליג, אם לא הבכיר שבהם, עוזב את הקבוצה הטובה ביותר. לאחר שחידשה ביממה האחרונה את חוזיהם של קייל היינס וסמן אנטונוב, צסק"א מוסקבה הודיעה שננדו דה קולו לא ימשיך בשורות הקבוצה בעונה הבאה. הצרפתי יהפוך לשחקן חופשי וייפרד מאלופת אירופה לאחר קדנציה בת חמש עונות בקבוצה של דימיטריס איטודיס.


"הגעתי לכל הישג אפשרי בצסק"א", אמר דה קולו. "כעת, אני חושב שיש לי ההזדמנות לשנות משהו, למצוא אתגר חדש ולהמשיך להיאבק ברמה הגבוהה ביותר", כך נכתב באתר הרשמי של הקבוצה הרוסית. על פי דבריו של הצרפתי ניתן להסיק כי הוא מתכוון לשוב ולנסות את מזלו ב-NBA.


הגארד הצטרף לאימפריה האדומה ב-2014 לאחר שעבר בסן אנטוניו ספרס וטורונטו ראפטורס וסייע לה לזכות ביורוליג ב-2016 ו-2019, בנוסף לחמש אליפויות בליגה ה-VTB. בעונת הזכייה הראשונה מבין השתיים, דה קולו נבחר לשחקן המצטיין במפעל הן בעונה הסדירה והן בפיינל פור. בנוסף, הוא נכלל בחמישיית העונה בין השנים 2016-2018 ובחמישייה השנייה ב-2015 ובעונה החולפת.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי