דיווח בארה"ב: ניקולה מירוטיץ' החליט לחתום בברצלונה

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | Christian Petersen/Getty Images

הפורוורד הספרדי שכיכב במילווקי באקס העונה ועשה את שמו באירופה במדי ריאל מדריד, החליט ככל הנראה ליורוליג וילבש את מדי הבלאוגרנה תמורת שכר חסר תקדים באירופה

(גודל טקסט)
נראה שאנחנו בדרך להחתמה סנסציונית ביורוליג: על פי כתב The Athletic שאמס חראניה, הספרדי-מונטנגרי ששיחק בריאל מדריד בין 2008 ל-2014, החליט לחתום ביריבה הגדולה של הבלאנקוס – ברצלונה. מירוטיץ', המתנשא לגובה 2.08 מטרים, בילה את חצי העונה האחרונה במילווקי באקס ועזר לה להגיע עד לגמר המזרח לראשונה מאז 2001, לאחר שהגיע אליה בטרייד מניו אורלינס פליקנס. בנוסף, 'אס' טוען כי ההצעה שהבלאוגרנה הגישו לפורוורד עומדת על סכום חסר תקדים בכדורסל האירופי: 70 מיליון יורו לשש שנים.


החל מהלילה (ראשון) מירוטיץ' אמור להפוך לשחקן חופשי ולפי מארק שטיין מה'ניו יורק טיימס', יוטה ג'אז הציעה לו 50 מיליון דולר לשלוש שנים. גם דאלאס מאבריקס הוזכרה בין הקבוצות המעוניינות להחתים את הפורוורד בן ה-28, אך כאמור הוא כנראה החליט לחזור ליורוליג. בעונה האחרונה הוא שיחק אמנם 46 משחקים בלבד עקב פציעות, אבל רשם 15.2 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק. בסך הכל הוא בילה ארבע עונות ב-NBA, כשקבוצתו הראשונה הייתה שיקאגו בולס.


מירוטיץ' עזב את ריאל מדריד בטונים צורמים, לאחר יכולת רעה בפיינל פור במילאנו שהביאה להתדרדרות ביחסיו עם המאמן פבלו לאסו. ברצלונה לא הגיעה לפיינל פור של המפעל מאז 2014. לפני שמונה ימים בלבד היא הפסידה את המשחק הרביעי בסדרת הגמר של הליגה הספרדית נגד הלבנים ונכנעה להם 1:3 בסדרה. כעת, ייתכן שהוא תוסיף נשק קטלני לשאיפות שלה לחזור לטופ של היבשת וליריבות הפיקנטית עם הקבוצה מבירת ספרד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי