פנאתינייקוס פותחת את הארנק: ג'ימר פרדט על הכוונת

ג'ימר פרדט
ג'ימר פרדט | Christian Petersen/Getty Images

הגארד שסיים את העונה האחרונה בפיניקס סאנס ונבחר עשירי בדראפט 2011 מועמד לחזק את הירוקים מאתונה, שמוכנים לשלם לו את החוזה השני הכי גבוה בקבוצה, אחרי זה של ניק קלאת'ס

(גודל טקסט)
אחרי שהתחמשה בעמדת הרכז עם צירופו של אקס מכבי תל אביב טייריס רייס, פנאתינייקוס מחפשת חיזוק לעמדת הקלע. ביוון דיווחו היום (ראשון) שהירוקים מאתונה ניסו לצרף את יאניס סטרלניקס, ששיחק בעונה האחרונה אצל היריבה אולימפיאקוס, אך לאחר שהפסידו לצסק"א מוסקבה במירוץ אחר הלטבי, המועמד החדש לקבוצתו של פדולאקיס הוא ג'ימר פרדט, הבחירה מספר 10 בדראפט 2011 של ה-NBA.


על פי הדיווח, פאו הגישה הצעה לצלף בן ה-30, שהעביר את שלוש השנים האחרונות בליגה הסינית ואף רשם בה משחק של 75 נקודות בנובמבר האחרון. פרדט שיחק בליגה הטובה בעולם במדי סקרמנטו קינגס, שיקאגו גולס, ניו אורלינס פליקנס, ניו יורק ניקס ובמרץ האחרון קיבל הזדמנות בפיניקס סאנס, אחרי שהרשים בתקופה בסין. עם זאת, הקבוצה מאריזונה החליטה לא לממש את האופציה עליו לעונה הקרובה.


בעלי פנאתינייקוס, דימיטריס יאנאקופולוס, מתכוון לפתוח את הארנק על מנת להנחית את פרדט באתונה, כשביוון טוענים שאם הקלעי יגיע, הוא יקבל את החוזה השני הכי גבוה בקבוצה אחרי זה של ניק קלאת'ס. אגב, זו לא הפעם הראשונה שפאו מנסה להחתים את הצלף האמריקאי, שכן ב-2016 היא גם ניסתה לפתות אותו, אך ללא הצלחה. בעונה האחרונה פרדט קלע לא פחות מ-36.9 נקודות למשחק בסין, לצד 6.9 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי