מכבי ת"א תפתח את עונת היורוליג במשחק חוץ נגד חימקי

יאניס ספרופולוס, טאריק בלאק
יאניס ספרופולוס, טאריק בלאק | עדי אבישי

פורסם לוח המשחקים של המפעל הבכיר באירופה, הצהובים יחלו את העונה ב-3/10 במוסקבה ומיד לאחר מכן ימשיכו למשחק חוץ נוסף, נגד ריאל מדריד. את האלופה צסק"א יפגשו במחזור ה-13

(גודל טקסט)
הנהלת היורוליג פרסמה היום את לוח המשחקים לעונת 2019/20, שתצא לדרך ב-3 באוקטובר. מכבי תל אביב תפתח את העונה עם שני משחקי חוץ, הראשון במוסקבה נגד חימקי המקומית ושבוע אחרי כבר יחכה לה אתגר רציני הרבה יותר, כשתפגוש את ריאל מדריד. לאחר מכן, הצהובים יחזרו לשלושה משחקי בית רצופים, נגד הכוכב האדום בלגרד, ולנסיה ופנרבחצ'ה, כשהאחרון יהיה חלק מהמחזור הכפול הראשון של העונה.


במחזור השישי תפגוש אלופת ישראל את אולימפיאקוס, קבוצתו של דיוויד בלאט. במחזור העשירי היא תערוך היכרות עם קבוצת המיליונים של ברצלונה, שהתחמשה הקיץ בניקולה מירוטיץ' ואלכס אברינס, שחוזרים לאירופה מה-NBA. אתגר גדול נוסף יחכה ליאניס ספרופולוס וחניכיו במחזור ה-13, אז יתמודדו מול אלופת היבשת צסק"א מוסקבה. את הסיבוב הראשון הם ינעלו במשחק חוץ נוסף, נגד ז'לגיריס קובנה של שרונאס יאסיקביצ'יוס.


בסך הכל ייערכו במפעל שבעה מחזורים כפולים, כלומר שבועות שבהם כל קבוצה תקיים שני משחקים בנוסף להתמודדותה במפעלים המקומיים, מה שצפוי להגביר את העומס הגדול גם כך על הקבוצות. העונה הסדירה תגיע לסיומה ב-10 באפריל, לאחר 34 מחזורים. שלב הפלייאוף יתחיל בין ה-21 לאפריל ל-6 במאי, כשהפיינל פור שייערך כזכור בקלן שבגרמניה, יתקיים ב-22 וב-24 במאי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי