מייק ג'יימס שוחרר ממילאנו: "עדיין לא דיברתי עם אף קבוצה"

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

הקבוצה האיטלקית הודיעה על פרידה מהרכז בן ה-28, שעשוי להפוך למועמד בכיר למכבי תל אביב אך בינתיים צייץ בטוויטר: "עדיין לא יודע לאן אלך, אקח את הזמן על מנת להחליט מה הכי טוב עבורי"

(גודל טקסט)
הגעתו של הרכז שלווין מאק לארמאני מילאנו, יחד עם סרחיו רודריגס שהוחתם מוקדם יותר הקיץ, הראתה למייק ג'יימס את הדרך החוצה והיום (שני) זה הפך לרשמי. למרות שג'יימס הודיע שהוא מתכוון לשבת בצד ולהמשיך לקבל משכורת, המועדון הודיע כי התקבלה החלטה משותפת להיפרד, אחרי שנה אחת בלבד מתוך השלוש שנקבעו בחוזה שעליו חתם השחקן ב-2018.


כעת יהיה מעניין לראות האם מכבי תל אביב תנסה להחתים אותו. הצהובים מחפשים כידוע רכז בכיר ובקיץ הנוכחי נכשלו בניסיון להנחית את קוסטאס סלוקאס ומילוש תאודוסיץ' בתל אביב. ג'יימס כבר הוזכר כמועמד לאלופת ישראל לפני שחתם במילאנו, אך בסופו של דבר הוחלט לצרף את סקוטי ווילבקין.


הרכז בן ה-28 סיים כמלך הסלים של היורוליג בעונה האחרונה, עם 19.8 נקודות למשחק, בנוסף ל-6.4 אסיסטים, 3.8 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות למשחק, אך זה לא עזר למילאנו שרשמה עונה מאכזבת במיוחד, עם הדחה בחצי גמר הפלייאוף האיטלקי, הפסד ברבע גמר הגביע ואי העפלה לשלב ההצלבה ביורוליג.




מאוחר יותר, ג'יימס הגיב לכל האנשים ששלחו לו הודעות תמיכה ברשתות החברתיות וצייץ: "מעריך את האהבה והתמיכה מכולם. כרגע אני לא יודע לאן אלך ולא דיברתי עם אף קבוצה. אקח את הזמן הזה על מנת לחשוב מה יהיה הצעד הטוב ביותר לעתיד שלי, ביחד עם משפחתי".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי