צסק"א מוסקבה עשויה לארח שני משחקי יורוליג מחוץ לרוסיה

שחקני צסק"א חוגגים עם הגביע
שחקני צסק"א חוגגים עם הגביע | AFP

אלופת אירופה הודיעה כי ה"מגה ספורט" לא יהיה זמין למשחקים נגד פנאתינייקוס ומילאנו ובעקבות הקריטריונים הנוקשים של המפעל, ייתכן שהיא תיאלץ לנדוד למדינה אחרת

(גודל טקסט)

לא רק בישראל יש במהלך העונה בעיות עם אולמות הכדורסל שמידי פעם מונעים מהקבוצות הפעילות בהן לקיים משחקים: נשיא צסק"א מוסקבה, אלופת היורוליג, אנדריי ווטוטין, הודיע כי המגה ספורט (14.000 מושבים) בו משחקת הקבוצה ביורוליג לא יהיה זמין למשחקי הבית מול פנאתינייקוס ואולימפיה מילאנו, ולכן הקבוצה שוקלת את האפשרויות שלה, כמו גם לשחק מחוץ לרוסיה.

צסק"א אמורה לארח את מילאנו ופנאתינייקוס (26 בדצמבר ו-3 בינואר בהתאמה) וכבר הודיעה ליורוליג על האפשרות שתיאלץ לנדוד אולי אף מחוץ למדינה. לטענת הנשיא, אין ברחבי מוסקבה אולם פנוי לשני התאריכים הללו, ולכן הקבוצה נאלצת לחפש פיתרון מחוץ לבירה הרוסית. "אנחנו שוקלים אופציות הן ברוסיה והן באירופה נקבל בשמחה הצעות מערים אחרות", אמר ווטוטין.

לצסק"א לא יהיה פשוט למצוא אולם מתאים בבירה הרוסית מאחר שהקריטריונים הבסיסיים של היורוליג למשחקים אותם היא מארגנת כוללים אולם עם קיבולת מינימלית של 7,000 מושבים – וזו הסיבה שראשי האלופה הרוסית מחפשים פיתרון ברחבי היבשת, כאשר כל רעיון שיעלה יהיה חייב את אישור היורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי