סוכן העל מאוריציו באלדוצ'י מת מהתקף לב בגיל 55

מאוריציו באלדוצ'י
מאוריציו באלדוצ'י | ספורטנדו

האיטלקי, שנחשב לאחד הבכירים באירופה ושימש גם כנציגו של דני אבדיה, נמצא ללא רוח חיים בדירתו בעיר פרוג'יה. בעבר ייצג גם את שרונאס יאסיקביצ'יוס, ניקולה וויצ'יץ' וטל בורשטיין, בין השאר

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים מאוריציו באלדוצ'י הלך הלילה (שני) לעולמו בגיל 55, לאחר שלקה בהתקף לב. סוכנות "פרו-טאלנט", שאותה ייסד האיטלקי, דיווחה כי הוא נמצא ללא רוח חיים בדירתו בעיר הולדתו פרוג'יה.

באלדוצ'י נחשב לאחד הסוכנים הבכירים באירופה וייצג בעבר שניים מכוכביה הגדולים ביותר של מכבי תל אביב, שרונאס יאסיקביצ'יוס וניקולה וויצ'יץ'. גם דני אבדיה, מי שאמור להיות הדבר הבא בכדורסל הישראלי, הפך לאחרונה לאחד מלקוחותיו. השניים אף נפגשו במהלך אליפות אירופה לעתודה שהתקיימה בארץ בחודש שעבר. ישראלים נוספים שאותם ייצג האיטלקי הם טל בורשטיין, יותם הלפרין וליאור אליהו.

אבדיה ספד לבאלדוצ'י בחשבון האינסטגרם שלו: "קשה מאוד לכתוב ואני לא יודע מאיפה להתחיל. לסוכן היקר והחבר, תודה על מה שעשית בשבילי ועשית המון. טיפלת בי מאז שאני זוכר את עצמי. היית כאן בשביל לתמוך בי ונתתי לי עזרה כשהייתי צריך. אף אחד לא יכול להבין מה היית בשבילי ואני מקווה שתדאג לי מלמעלה. אני אוהב אותך ותמיד אזכור אותך בליבי. אוהב אותך לנצח. נוח על משכבך בשלום, מלאך".

דני אבדיה ספד לסוכנו באינסטגרם.
דני אבדיה ספד לבאלדוצ'י בחשבון האינסטגרם שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי