ספרופולוס: "חייבים להשתפר, אפשרנו להם קליעות קלות"

ספרופולוס
ספרופולוס | אודי ציטיאט

המאמן היווני של מכבי ת"א לאחר ההפסד לחימקי: "איבדנו את הריכוז לגמרי. פספסנו המון סלים קלים והתקפות מתפרצות. הניצחון מגיע להם, הם היו יותר טובים ברוב המשחק". על היכולת של שחקניו: "אף אחד לא שיחק טוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה היום (חמישי) את עונת היורוליג שלה עם הפסד 89:83 מאכזב לחימקי מוסקבה, במשחק בו הצהובים הציגו יכולת רעה בשלושת הרבעים הראשונים, הצליחו לחזור מפער דו ספרתי בדקות האחרונות ובעטו בדלי לקראת הבזר האחרון עם מספר זריקות לא מדויקת.

המאמן יאניס ספרופולוס התייחס למשחק בסיום: "לא התחלנו טוב את המשחק שלנו. מבחינה התקפית, למרות שקלענו 40 נקודות במחצית הראשונה, החמצנו המון קליעות קלות והתקפות מתפרצות. מבחינה הגנתית אפשרנו לחימקי לקלוע בקלילות ואיבדנו את הריכוז שלנו לגמרי. הם קלעו 48 נקודות בזכות כל זה".

היווני הוסיף: "הדבר היחידי שאהבתי במשחק שלנו היא העובדה שלא ויתרנו עליו, גם כשהפער הגיע ל-17 נקודות. הלחימה של השחקנים הייתה טובה מאוד". המאמן הודה בסיום: "חימקי ניצחה את המשחק בגלל שהיא שיחקה יותר טוב ברוב חלקיו. מהצד שלנו, אנחנו חייבים ללמוד מכל מה שקרה היום ולהשתפר לקראת המשחקים הבאים".

סקוטי ווילבקים מנסה לעצור את סטפן יוביץ'.
סקוטי ווילבקים מנסה לעצור את סטפן יוביץ'. "אפשרנו לחימקי קליעות קלות" (באדיבות חימקי מוסקבה)

מכבי ת"א התקשתה מאוד מחוץ לקשת, הצליחה לקלוע רק ארבע שלשות מתוך 22 זריקות, כשמנגד הרוסים קלעו 14 פעמים ממרחק: "ניסינו כמה פעמים לשנות את משחק ההגנה שלנו, אבל יש להם קלעים טובים מאוד והיה קשה לעצור אותם. פספסנו מהצד שלנו המון זריקות. אם היינו קולעים יותר מחוץ לקשת, אני חושב שהיה לנו יותר סיכוי".

ספרופולוס לא היה מרוצה מהיכולת הכללית של הצהובים וסיכם: "כולם צריכים לשחק יותר טוב. הערב, אף אחד לא הציג יכולת טובה ואני מאמין שהשחקנים שלי יכולים להראות הרבה יותר טוב. אנחנו קבוצה חדשה – להרבה שחקנים אין את הניסיון במשחקי היורוליג, חלק בגלל שהם צעירים וחלק הגיעו לאירופה לראשונה בקיץ".

אותלו האנטר הוסיף: "אני חושב שהראינו כמה דברים חיוביים הערב וכמה שנצטרף לתקן. אני גאה מכך שלא נשברנו ונשארנו ביחד, ונלחמנו עד הסיום. הראינו הרבה לב במשחק וזה מה שחשוב. הייתה לנו גם אפשרות לנצח במשחק. אם היינו לוקחים כמה ריבאונדים בסוף ודואגים לקלוע, היינו משיגים את הניצחון. זו עדיין עונה ארוכה".

קווינסי אייסי, ביחד עם טאריק בלאק וטיילר דורסי.
קווינסי אייסי, ביחד עם טאריק בלאק וטיילר דורסי. "אף שחקן לא הציג יכולת טובה" (באדיבות חימקי מוסקבה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי