בלאט: "לא מחפש תירוצים", ביוון טענו: "מאמן מקומי היה מפוטר"

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | Doug Pensinger/Getty Images

אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע, אולימפיאקוס הפסידה גם לווילרבאן במחזור הראשון של היורוליג, והמאמן הישראלי ספג ביקורות: "בלי רעב, בלי ארגון". לאחר המשחק אמר: "התכנית היתה נכונה, היינו חייבים לקלוע יותר"

(גודל טקסט)

אולימפיאקוס מתחרה העונה רק ביורוליג, לאחר השערורייה בעקבותה הודחה מליגת העל היוונית בכדורסל, וכבר פתחה את העונה האירופית שלה ברגל שמאל עם הפסד 82:63 מפתיע  לווילרבאן הצרפתית במחזור הראשון אתמול (שישי). בתוספת להפסד בסיבוב הראשון של הגביע לאנטוליה הקטנה, שרק בסיום העונה שעברה עלתה מהליגה השלישית לשנייה ביוון, הדבר גורר תגובות נזעמות כלפי המאמן הישראלי דיוויד בלאט שנשאר בקבוצה למרות הסיום המאכזב לעונה שעברה.

באתר "Sport24" הופיעה ביקורת נחרצת כלפי בלאט, בה נכתב: "אם הוא היה יווני, הוא כבר מזמן היה מפוטר. אין לו רעב, אין לו ארגון, אין לו שקט. פתיחת עונה טראגית וכואבת".

בלאט עצמו אמר לאחר המשחק: "תכנית המשחק היתה נכונה, אבל היינו חייבים לקלוע יותר. עם 23% מהשלוש ו-65% מהקו זה בעייתי. זו המציאות, אני לא מחפש תירוצים. חייבים להבטיח שהיעדר תחרויות רשמיות לא ישפיע עלינו".

"אני חייב לברך את וילרבאן על הניצחון", הוסיף המאמן, "הם שיחקו טוב יותר והגיע להם הניצחון. לא הופתעתי, כי הזהרתי את השחקנים שלי שמדובר בקבוצה טובה. גם היתה להם הכנה יותר טובה משלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי