בלאט פוטר מאולימפיאקוס: "הרגע הזה קשה עבור כולנו"

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | טוויטר

אחרי ההפסד המשפיל במשחק הפתיחה של היורוליג ובעקבות פתיחת עונה מאכזבת, מועדון הפאר היווני החליט להיפרד מהמאמן הישראלי. המאמן אמר: "הזמן שלי ביוון היה משמעותי, נהניתי לעבוד לצידכם"

(גודל טקסט)
 דיוויד בלאט עוזב את אולימפיאקוס. המאמן שהצטרף בקיץ שעבר למועדון הפאר בקיץ שעבר לאחר שזכה ביורוקאפ עם דרושפאקה, עוזב את יוון לאחר תקופה קשה ביותר. המאמן האמריקאי גילה מוקדם יותר הקיץ כי הוא סובל מטרשת נפוצה, ולאחר פתיחת עונה מאכזבת, שהגיע לשיאה בהפסד 19 הפרש משפיל לווילרבאן במחזור הפתיחה, הצדדים החליטו להיפרד. 


בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "מועדון הכדורסל מודיע שהתקבלה החלטה לסיים את ההתקשרות עם דיוויד בלאט. הרגע הזה קשה עבור כולנו, כשאנחנו נפרדים ממאמן נהדר ומעל הכל, אדם נהדר". 


"דיוויד בלאט שירת את המועדון בעקביות, באומץ ואת התרומה הרבה שלו אי אפשר להכחיש. הוא תמך בנו בכל ההחלטות החשבונות שקיבלנו. אנחנו מודים על התרומה שלו לקבוצה ומאחלים לו רק הצלחה בהמשך, ברמה המקצועית והאישית".





בלאט אמר לאתר: "לאחר דיונים ארוכים ומכובדים ביני לבין הבעלים, החלטנו להיפרד לטובת שני הצדדים. הזמן שלי ביוון היה משמעותי בהרבה דרכים. אני אסיר תודה על החברה והמשפחות שהכרתי פה. יש לי הרבה כבוד להנהלה, לשחקנים ולצוות, נהניתי לעבוד לצידכם, ומאחל לכולם את הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי