ספרופולוס: "הגיע לנו לנצח, מה שקרה בהארכה משקף"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן הצהובים נשמע מעודד מהיכולת של קבוצתו לאחר ניצחון היורוליג הראשון העונה: "לא היינו צריכים להגיע להארכה, איבדנו ריכוז בחמש הדקות האחרונות". כספי: "היו לי פרפרים בבטן כל הלילה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
ערב דרמטי עבר על מכבי תל אביב. לאחר החגיגות לכבוד יום הולדתו ה-80 של שמעון מזרחי, הצהובים אירחו את הכוכב האדום בלגרד והצליחו להשיג ניצחון ראשון ביורוליג העונה לעיני הקהל הביתי, אך זה לא היה קל. למרות שהובילו לאורך רוב שלבי המשחק, הצהובים נתנו לסרבים לרוץ 10:0 בחמש הדקות האחרונות של המשחק והמשחק הלך להארכה, בה סקוטי ווילביקין התפוצץ עם 10 נקודות ואסיסט בדרך לניצחון 69:84 בסיום.


המאמן, יאניס ספרופולוס, היה מעודד בסיום מהניצחון למרות הדרמה הגדולה: "אני מרוצה מהיכולת ומהניצחון. אני מרוצה כי זה ניצחון ראשון ביורוליג העונה וזה לא היה קל. הלחץ היה גדול מול הקהל, אבל אני חושב שרק ב-5 הדקות האחרונות איבדנו את השליטה על המשחק, הוא לא היה צריך להגיע להארכה. איבדנו ריכוז בהגנה והתקפה, אני חושב שמה שקרה בהארכה משקף יותר ממה שקרה בחמש הדקות האחרונות. הם קלעו רק 2 נקודות ואני חושב שהגיע לנו לנצח".


על היכולת של סקוטי ווילביקין בהארכה אמר היווני: "ציפיתי ממנו להופעה כזאת. הוא הוכיח בהרבה משחקים שהוא יכול לסחוב את הקבוצה ולהיות הגו-טו-גאי שלנו ברגעים המכריעים"






 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on




עומרי כספי התרגש מהבכורה המחודשת בהיכל: "היו לי בצהריים פרפרים בבטן ובלילה התקשתי להרדם. נהנתי מאוד היום, האוהדים היו נהדרים והאווירה הייתה מאוד כיפית. רצינו לנצח ולהתאושש משני ההפסדים הקודמים. זה ניצחון קשה, כמו יציאת מצרים, אבל בבית הצלחנו לעשות את זה ואני שמח על כך. לקראת הסיום חשבתי שזה הולך לחמוק לנו, אבל בהארכה העלינו את הרמה וניצחנו. חווינו ירידת מתח ברבע האחרון ואסור לנו לתת לזה לקרות. אנחנו קבוצה חדשה שנבנית ומגבשת את האופי שלה. היינו צריכים לסיים את המשחק הזה יותר מוקדם ולהעלות את היתרון לאזור ה-20".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי