שומרת על הבית: מכבי תל אביב ניצחה 63:76 את ולנסיה

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | דני מרון

לאחר שני רבעים צמודים, הצהובים התפוצצו על היריבה הספרדית במחצית השנייה והשלימו ניצחון שני ברציפות ביורוליג בהיכל מנורה. ווילביקין (14), כספי (12) והאנטר (13) בלטו. ברביעי: הקבוצה הישראלית תארח את פנר

(גודל טקסט)

עדיין מושלמת בבית: מכבי תל אביב שהפסידה את שני משחקי היורוליג הראשונים שלה השלימה הערב (חמישי) ניצחון שני ברציפות לאחר 63:76 על ולנסיה בדרך ל-2:2 שישה ימים לפני המשחק הביתי הנוסף נגד פנרבחצ'ה החזקה של ז'ליקו אובראדוביץ'.

לזכות הצהובים היה משחק מאוזן וגם הפעם עומרי כספי לקח פיקוד ונבחר לשחקן המצטיין עם 12 נקודות. אות'לו האנטר עם משחק נהדר בלט עם 13 נקודות אך את רשימת הקלעים הוביל גם הפעם סקוטי ווילבקין.

מנגד ולנסיה שטרם ניצחה ביורוליג העונה, הראתה מדוע זה קורה. הקבוצה הציגה ערב איום מחוץ לקשת ושמרה על סקור נמוך, גם כאשר התקרבה למכבי תל אביב היא לא הצליחה להראות עליונות באף שלב במשחק.


השחקן המצטיין. עומרי כספי (דני מרון)


טיילור דורסי (דני מרון)

רבע ראשון
יאניס ספרופולוס פתח עם סקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, עומרי כספי וטאריק בלאק לצד דני אבדיה, שעלה בפעם הראשונה העונה בחמישייה ביורוליג. אחרי דקה ו-11 שניות נייט וולטרס העלה את מכבי תל אביב על לוח התוצאות עם שלשה ראשונה במשחק. מכבי תל אביב ברחה מעט לספרדים בתום הרבע בזכות נקודות של עומרי כספי, ושלשה של סקוטי ווילבקין בדרך ל-9:14. כשנותרו 11 שניות לסיום אות'לו האנטר ביצע מהלך של שלוש נקודות עם סל ועבירה ולאחר שתי קליעות עונשין של בויאן דובלייביץ' מכבי תל אביב סיימה את הרבע ביתרון של 11:18.

רבע שני
אות'לו האנטר פתח את הרבע השני בצורה נפלאה כאשר קלע ארבע נקודות רצופות והעלה את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק. אך דווקא לאחר השיא ולנסיה חזרה למשחק, דובלייביץ' השלים ריצת 2:10 ספרדית לאחר סל ועבירה וצמצמה את המינוס ל-24:21 בלבד. מכבי תל אביב ברחה פעם נוספת, המון בזכות מחצית נוראית של ולנסיה מחוץ לקשת כאשר שלשה של ווילביקין ועוד ארבע נקודות נוספות של בלאק וכספי נעלו את המחצית עם 28:33 צהוב.


נייט וולטרס (דני מרון)

רבע שלישי
מכבי תל אביב פתחה את טוב את המחצית השנייה, ווילבקין קלע שלשה נוספת, פרננדו סן אמטריו הגיב עם שלשה משלו. עומרי כספי לקח את המשחק לידיים, ועם שבע נקודות רצופות העלה את מכבי תל אביב ליתרון 33:48. יובל זוסמן עם שלשה שנייה במשחק הצטרף לחגיגה בצהוב. שלשה של ג'ון דיברתולומיאו העלתה את מכבי תל אביב ליתרון שיא של 39:56, אך הספרדים הצליחו בשניות האחרונות לצמצם מעט את הפער והם עלו לרבע האחרון ב-56:44.

רבע רביעי
דני אבדיה פתח את הרבע עם שלשה והאנטר הוסיף שתיים נוספות אחרי דקה ועשר שניות. ווילביקין עם שלשה רביעית במשחק וקבע יתרון 19 לצהובים. מכבי תל אביב שמרה יתרון דו ספרתי עד הסיום וזה נגמר עם 63:76 צהוב.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 14, אותלו האנטר 13 ו-8 ריבאונדים, עומרי כספי 12, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, נייט וולטרס 10 ו-9 אסיסטים, יובל זוסמן 8, ג'ון דיברתולומאו 7, דני אבדיה 6, טאריק בלאק 6.

עומרי כספי עם מוריס אנדור (דני מרון)

אות'לו האנטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי