יורוליג: הפסד שני העונה לריאל מדריד, 76:60 לאנדולו אפס

פאבלו לאסו
פאבלו לאסו | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

הטורקים הנחילו הפסד שני העונה לחבורה של לאסו. דנסטון אקס חולון, כיכב עם 17 נק' ו-8 ריב' פנאתנייקוס ניצחה את זניט. חימקי מוסקבה שבה למסלול הניצחונות עם 74:87 במינכן. בארסה שמרה על המאזן המושלם

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי ביורוליג נפתח הערב (חמישי). במקביל למשחק שנערך בהיכל 'מנורה מבטחים' בו מכבי תל אביב ניצחה 63:76 את ולנסיה הספרדית, ריאל מדריד הפסידה בפעם השנייה העונה במפעל היוקרתי, הפעם לאנדולו אפס הטורקית. במקביל, פנאתנייקוס גברה על זניט, חימקי מוסקבה הביסה את באיירן מינכן בחוץ. ברצלונה שמרה על המאזן המושלם עם ניצחון חוץ בבלגרד 65:73.


אנדולו אפס – ריאל מדריד 60:76
לאחר ההפסד המפתיע בשבוע שעבר לז'לגיריס קובנה, הבלאנקוס הגיעו הערב לאיסטנבול במטרה להתאושש ולהשיג ניצחון יורוליג שלישי העונה, אך היכולת הלא מרשימה של הספרדים מפתיחת העונה נמשכה. 


הטורקים עלו לפרקט ללא פחד כבר מהרגע הראשון במשחק, והציגו יכולת הגנתית מדהימה. הרבע הראשון נגמר ביתרון 11:15 למארחת, אך ברבע השני הספרדים התאוששו, ובהובלת סרחיו יול וג'ורדן מיקי הצליחו למחוק את הפיגור ולרדת להפסקה ביתרון 29:31. ברבע השלישי הטורקים התפוצצו. בראיין דנסטון ושיין לרקין רצו וההגנה של פבלו לאסו לא מצאה פתרונות. 






בצד השני, רודי פרננדס, אנטוני רנדולף ופקונדו קמפאסו חוסלו ע"י ההגנה הטורקית וקלעו יחד 6/22 מהשדה, ורק 20 נקודות במשותף. הטורקים המשיכו לדהור ברבע הרביעי אותו ניצחו 10:20, בדרך ל-60:76 בסיום. בעקבות ההפסד, ריאל ירדו באופן זמני למקום ה-9 ביורוליג, בעוד הטורקים עלו למקום השלישי. 


באיירן מינכן – חימקי מוסקבה 87:74
לאחר ההפסד בדרבי נגד צסק"א, חימקי התאוששה ועלתה למאזן של 1:3 לאחר תצוגה מרשימה נגד באיירן מינכן בגרמניה. אלכסיי שבד עם ערב "חלש" עבורו הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, אנתוני גיל הוסיף 17. מנגד, 18 של גרג מונרו לא הספיקו למפסידה.


תוצאה נוספת: זניט – פנאתנייקוס 79:89, הכוכב האדום בלגרד – ברצלונה 73:65

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי