צסק"א מוסקבה נותרה מושלמת, הפסד שלישי לפנרבחצ'ה

קייל היינס
קייל היינס | אתר היורוליג

אלופת אירופה רשמה את ניצחונה הרביעי העונה ביורוליג, עם 66:82 על אלבה ברלין. הטורקים נכנעו למילאנו לפני המפגש עם מכבי תל אביב. ז'לגיריס ושאראס גברו על וילרבאן, אולימפיאקוס נוצחה על ידי באסקוניה

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים ובמרכזי שבהם מילאנו הנחילה לפנרבחצ'ה של ז'ליקו אובראדוביץ' את הפסדה השלישי העונה. צסק"א מוסקבה שמרה על מאזן מושלם ונצמדה לברצלונה בפסגה, עם ניצחון חוץ על אלבה ברלין. באסקוניה הכניעה בביתה את אולימפיאקוס ובמשחק המוקדם, ז'לגיריס גברה על וילרבאן.

אולימפיה מילאנו – פנרבחצ'ה 74:87
לפני שהיא מגיעה לארץ בעוד חמישה ימים ופוגשת את מכבי תל אביב, פנרבחצ'ה ירדה למאזן של 3:1 עם הפסד לקבוצה של אטורה מסינה, שקטעה רצף של עשרה הפסדים לסגנית אלופת טורקיה. מילאנו עלתה לפער דו ספרתי כבר במחצית הראשונה ולמעשה שמרה עליו עד הסיום, בדרך לניצחונה השלישי העונה. סרחיו רודריגס הוביל את הקלעים עם 22 נקודות, ארטוראס גודאיטיס הוסיף 17. בצד המפסיד, יאן וסלי וז'ופרי לוברן קלעו 14 כל אחד.

אלבה ברלין – צסק"א מוסקבה 82:66
צסק"א מוסקבה התארחה בברלין אצל אלבה לעיני 13,212 צופים, ניצחה ונותרה מושלמת עם מאזן של 0:4, בדיוק כמו ברצלונה, מול 3:1 של הגרמנים. המארחת כפתה בפתיחה משחק צמוד והרבע הראשון הסתיים ב-15:17 לזכות הרוסים שהגדילו במעט את יתרונם ברבע השני. למחצית ירדה צסק"א ביתרון 34:39.

לואיס סקולה. ניצחון מרשים למילאנו (אתר היורוליג)
לואיס סקולה. ניצחון מרשים למילאנו (אתר היורוליג)

ברבע השלישי ניצחו הרוסים 8:22 וברחו ל-42:61. הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול, המארחת אומנם ניצחה בו 21:24 אך ירדה מנוצחת בפעם השלישית העונה. מייק ג'יימס הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, דארון היליארד קלע 21 נקודות כולל שש שלשות. באלבה בלטו לוקה סיקמה, נילס גיפיי וטים שניידר עם 11 נקודות כל אחד.

באסקוניה – אולימפיאקוס 66:82

במשחקה הראשון בזירה האירופית העונה לעיני הקהל הביתי, הספרדים השיגו את ניצחון השני במפעל. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הספרדים ברחו ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי. אולימפיאקוס צימקה את ההפרש לשמונה ברבע האחרון, אבל הבאסקים שמרו על ההובלה והנחילו ליוונים את הפסדם השלישי ביורוליג. טוקו שנגליה הוביל את קלעי המנצחת עם 25 נקודות, אקס הפועל אילת פייריה הנרי סייע לו עם 12. ברנדון פול בלט בקבוצה מפיראוס וסיים עם 15.


ליביו ז'אן-צ'ארלס (באפור). הפסד שני רצוף לצרפתים (אתר היורוליג)

ז'לגיריס קובנה – וילרבאן 56:70
אחרי שפתחו את העונה עם שני הפסדים, התאוששו הליטאים עם ניצחון גדול על ריאל מדריד, והערב רשמו ניצחון שני וכעת מאזנם הוא 2:2. הצרפתים גם הם עם מאזן של 2:2, אחרי שפתחו את העונה עם שני ניצחונות, אך הפסידו בשני המחזורים האחרונים, כולל תבוסה בת 41 נקודות בשבוע שעבר מול באיירן מינכן. 

דווקא האורחים פתחו טוב יותר והוליכו 5:12 ובתום הרבע הראשון עמד יתרונם עם 14:20 לעיני 14,828 צופים. הרבע השני היה שונה לחלוטין, שחקניו של שאראס ניצחו בו 8:19 וירדו להפסקה ביתרון 28:33. עד לסיומו של הרבע השלישי הגדילו הליטאים את יתרונם ל-45:55.

הרבע הרביעי נפתח עם החטאות רבות מצד שתי הקבוצות ואחרי 5 דקות ברבע, הראה לוח התוצאות על 2:2. הצרפתים נתקעו, המארחים החלו לקלוע ועלו ל-47:66 ובסיום  56:70 לזלגיריס. זאק לידיי הוביל את קלעי המנצחים עם 13 נקודות, תמאס וולקאפ קלע 12 ומאריוס גריגוניס 11. את קלעי וילרבאן הוליך טוני ז'קירי עם 10 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי