חדרה פנתה לבית הדין העליון: מבקשים לצרף מחליף לאוחיון

שחקני הנבחרת הצעירה עם חביב אוחיון
שחקני הנבחרת הצעירה עם חביב אוחיון | ההתאחדות לכדורגל

בעקבות פציעתו הקשה של השוער, שלפניו עוד הליך שיקום ארוך בעקבות הפגיעה בצוואר, במועדון הגישו בקשה רשמית כפי שפורסם בספורט1: "אין עילה משפטית מקובלת, אבל הבקשה מתבססת על תקדים יהודה בוארון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פנתה הבוקר (חמישי) רשמית לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לאפשר לה לפנים משורת הדין לצרף שוער חדש עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בינואר, וזאת בעקבות הפציעה הקשה של חביב אוחיון שכידוע נפגע קשה בצווארו בערב יום הכיפורים והוא עדיין מאושפז בבית החולים תל השומר כחלק מהשיקום הארוך שעוד לפניו.

על רצונה של חדרה לצרף שוער שיהווה גיבוי ויוכל להתמודד מול אוסטין אג'ידה פרסמנו לראשונה בספורט1. בחדרה ציינו כי אומנם הבקשה "נטולה עילה משפטית מקובלת", אבל מתבססת על תקדים דומה משנת 1999, כאשר שוער מכבי חיפה יהודה בוארון נפצע קשה בתאונת דרכים, ובאופ"א אישרו לירוקים לרשום את השוער אייל וקראט במקומו, וזאת למרות חלון ההעברות הסגור ומועד הרישום שהסתיים עוד בטרם הגשת הבקשה.

בנושא אחר, הקבוצה פרסמה לאחרונה את מאזניה הכספיים מהעונה האחרונה והתברר כי היא בין הבודדות שסיימה את העונה ברווחים כלכליים. כזכור, במהלך עונה שלמה התנהלה הקבוצה תחת פיקוח של רשם העמותות ולמעשה פתחה את העונה עם תקציב מינימום ומעבר להצלחה המקצועית גם הצליחה לסיים עם רווחים לאחר מכירתם של הקשרים פרדי פלומיין וקווין טאפוקו.

ועוד בחדרה, במשחק בשבת נגד בני יהודה ייאלץ אורי גוטמן להסתדר פעם נוספת ללא אליאל פרץ, אליו יצטרף ביציע גם מנשה זלקה. הקפטן נפצע במשחק מול נס ציונה וצפוי לשוב רק בעוד חודש, כמו גם פרץ, לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע. גוטמן טרם החליט אם להעלות על חשבונו של זלקה בלם נוסף או לעבור את מרכז השדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי