מכה למכבי תל אביב: עומרי כספי ייעדר מול באסקוניה

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

אחרי שלא שותף בניצחון על הפועל אילת במסגרת הגביע, הכוכב עדיין סובל מרגישות בברך ולא ימריא עם חבריו למשחק היורוליג בספרד. סנדי כהן יירשם לראשונה העונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכה למכבי תל אביב, שתיאלץ להסתדר מחר (חמישי ב-21:00) ללא עומרי כספי במשחק נגד באסקוניה במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים אישרו כי הכוכב עדיין סובל מרגישות בברכו ולא יטוס עם הקבוצה להתמודדות שתתקיים בוויטוריה, בה תקווה אלופת ישראל לרשום ניצחון שישי ברציפות במפעל ו-11 בכל המסגרות.

כזכר, כספי נעדר גם ממשחק הגביע נגד אילת בגלל אותה בעיה ובמכבי תל אביב מעדיפים בינתיים לא לסכנו. זה משחק היורוליג השני שכוכב הצהובים יחמיץ העונה אחרי שנעדר גם מול ריאל מדריד בחוץ, שם חבריו דווקא הסתדרו לא רע בלעדיו ונוצחו ברגע האחרון בזכות שלשה סופר-דרמטית של ג'ייסי קארול.

מי שיתפוס את מקומו של כספי בסגל מכבי תל אביב הוא סנדי כהן, שלא נרשם לאף משחק העונה בגלל סוגיית האזרח שלו וזה בהחלט יהיה מפתיע אם המאמן יאניס ספרופולוס יעלה אותו לשחק. מי שכלל הנראה יקבל את הדקות של כספי הוא ג'ייק כהן, שבשלושה מתוך שבעה משחקים העונה כלל לא שותף, אבל דווקא במשחק האחרון קיבל קרדיט בדמות 17 דקות. בפעם הקודמת שכספי נעדר, כהן סיפק שבע נקודות וארבעה ריבאונדים ב-16 דקות.


מכבי תל אביב תיאלץ להסתדר בלעדיו בוויטוריה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי