לפני מכבי תל אביב: ברצלונה הביסה 63:89 את פנרבחצ'ה

קורי היגינס
קורי היגינס | טוויטר

יומיים לפני שהם מארחים את אלופת ישראל, הקטלונים טיילו לניצחונם השביעי ביורוליג על חשבון הטורקים, ששקועים במקום הלפני אחרון. קורי היגינס להט עם 22 נקודות. באסקוניה הפתיעה את צסק"א

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי ביורוליג ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים, אשר בזה המרכזי שבהם ברצלונה דרסה את פנרבחצ'ה בפלאו בלאוגרנה, יומיים לפני שהיא מארחת בו את מכבי תל אביב. בזכות הניצחון, הקטלונים סיימו את המחזור במקום הראשון בטבלה, בעוד הטורקים, שרשמו את הפסדם השביעי העונה, שקועים במקום הלפני אחרון.


ברצלונה – פנרבחצ'ה 63:89
אף קבוצה לא הצליחה לברוח בשש הדקות הראשונות, בהן קורי היגינס תרם חמש נקודות בצד הקטלוני וז'ופרי לוברן ענה לו עם שש עבור הטורקים, בדרך לשוויון 13:13, אבל בארסה סגרה את הרבע עם ריצת 2:12 עם שתי שלשות של היגינס הלוהט ושני סלים נוספים של אנטה טומיץ', שקבעו 15:25 לביתיים בתום עשר דקות.


הטורקים לא הצליחו להתקרב ברבע השני, כשלוברן היה היחיד שתפקד בשורותיהם. הבלאוגרנה שלטו בכדורים החוזרים ומירוטיץ' הוריד שבעה כאלה עד להפסקה, בעוד דילייני חילק חמישה אסיסטים. חמש נקודות רצופות של האנגה הגדילו את הפער וסל של אוריולה קבע 28:44, שאותו צימק לוברן בשתי נקודות בסיום המחצית.


המארחת המשיכה מאותו מקום ברבע השלישי, אברינס והאנגה קלעו שלשות, היגינס הוסיף ארבע נקודות והיתרון קפץ כבר ל-34:58. פנר הייתה חסרת אונים ולא הצליחה לקלוע נקודה בשתיים וחצי הדקות האחרונות של הרבע, כשמנגד דילייני המשיך לפטם את חבריו באסיסטים בדרך ל-40:67 לקראת עשר הדקות האחרונות, שלמעשה הפכו להיות לפרוטוקול בלבד. היגינס סיים את הערב עם 22 נקודות, אברינס תרם 12 וקייל קוריץ' 11. ז'ופרי לוברן סיפק 12 בצד המפסיד.




באסקוניה – צסק"א מוסקבה 70:80
הבאסקים התאוששו מהתבוסה למכבי תל אביב במחזור הקודם עם ניצחון יקר וחשוב על אלופת אירופה. ניק סטאוסקאס העלה את המארחת לפלוס חמש אחרי רבע אחד, עם תשע נקודות, הרוסים הצליחו להפוך ולעלות ליתרון נקודה אבל טורניקה שנגליה החזיר עם שתי שלשות לפני שמייק ג'יימס קלע גם הוא מחוץ לקשת, כדי לקבוע 42:45 לבאסקוניה במחצית.


צסק"א הפעילה לחץ ברבע השלישי והצליחה לעלות ליתרון פעמיים, אבל המקומיים שרדו את המתקפה בזכות דקות טובות של וילדוסה ושנגליה, שהשאירו את ההפרש על חמש נקודות לטובת הספרדים. גם בחמש הדקות הראשונות של הרבע האחרון נדמה היה שהאורחת משתלטת על העסק, כשהאקט העלה אותה ל-67:70, אבל באסקוניה סגרה את המשחק עם 13 נקודות ללא מענה והשיגה את ניצחונה הרביעי העונה, בדרך למקום העשירי. שנגליה סיים את הערב עם 22 נקודות, 17 היו לסטרלניקס ולג'יימס עבור צסק"א, לה זה היה ההפסד השלישי ביורוליג, שמותיר אותה במקום החמישי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי