אנדולו אפס הנחילה למילאנו הפסד בית ראשון, עם 76:81

שיין לארקין
שיין לארקין | AFP

שיין לארקין קלע תשע נקודות ברבע המכריע והוביל את הטורקים לניצחון חוץ יקר. הכוכב האדום בלגרד השיגה ניצחון חוץ ראשון לעונה, 59:61 על ז'לגיריס. אולימפיאקוס טיילה נגד אלבה ברלין, ולנסיה הפתיעה את חימקי

(גודל טקסט)
השבוע העמוס ביורוליג נמשך והערב (חמישי) יצא לדרך המחזור העשירי, כשבמשחק המרכזי סגנית האלופה אנדולו אפס השיגה ניצחון חוץ יקר על אולימפיה מילאנו. לפני כן, הכוכב האדום בלגרד ניצחה מחוץ לסרביה לראשונה העונה, נגד ז'לגיריס של שארונאס יאסיקביצ'יוס אולימפיאקוס גברה על אלבה ברלין ללא קושי ובשעה זו, ולנסיה מארחת את חימקי מוסקבה.


אולימפיה מילאנו – אנדולו אפס 81:76

אלופת טורקיה עמדה במשימה בה כשלה מכבי תל אביב שלשום והנחילה למילאנזים הפסד בית ראשון ביורוליג ושלישי בסך הכל. ההובלה התחלפה ארבע פעמים ברבע הראשון, כשרודריגס בלט מצד אחד ופלייס עשה זאת בצד השני, בדרך ל-16:17 איטלקי בתום עשר דקות. ווייט נכנס לקצב והעלה את מילאנו לפלוס שש ברבע השני, אבל לארקין לחץ על הדוושה והוביל את הטורקים לריצת 5:17. טארזוסקי הגיב עם ארבע נקודות, בובואה ומיצ'יץ' קלעו מהקו וקבעו 39:41 טורקי בהפסקה.

אנדולו עלתה שוב לפלוס שש בתחילת הרבע השלישי, אבל המארחת צימקה לנקודה בלבד. ריצת 0:8 של האורחים, שכללה חמש נקודות של מיצ'יץ', הציבה את הטורקים ביתרון שמונה. מילאנו השיבה בשש נקודות משלה ללא מענה, פיטרס ופלייס השאירו את ההובלה בצד של אלופת טורקיה בסיום הרבע השלישי, 60:62.

הרבע האחרון היה צמוד ביותר ושתי הקבוצות התקשו להשיג נקודות בו. לארקין קלע חמש רצופות והעלה את אנדולו ל-68:73. נדוביץ' קיזז עם שלשה, אבל סינגלטון צלף מחוץ לקשת בצד השני. רודריגס עם שלשה נוספת צימק למינוס שלוש, אך לא הצליח לאזן בהתקפה שאחרי ולארקין הכריע מקו העונשין. הרכז סיים כקלע המוביל של אנדולו עם 17 נקודות, פלייס הוסיף 14. רודריגס קלע 11 לזכות מילאנו.




ז'לגיריס קובנה – הכוכב האדום בלגרד 61:59

הסרבים קטעו רצף של שלושה הפסדים והשיגו ניצחון שלישי העונה, בעוד לליטאים זה היה הפסד רביעי ברצף ושביעי בסך הכל. ווקאפ קלע חמש נקודות מהירות כדי להעלות את הירוקים ל-4:10 בפתיחה, בארון השיב מנגד, עם שבע משלו, אבל גם גריגוניס נכנס לעניינים ועזר לז'לגיריס להוביל 16:21 אחרי רבע אחד. מיודענו זאק לידיי העלה את המקומיים לפלוס שבע בתחילת הרבע השני, אבל ריצת 2:13 של הכוכב האדום, שבה לורנזו בראון קלע שש נקודות, הפכה את התוצאה לקראת סיום המחצית ולאחר 20 דקות הלוח הראה 31:33 לסרבים.

בארון וסימאניץ' קלעו את ארבע הנקודות הראשונות ברבע השלישי והעלו את האורחים ליתרון שש, אבל הליטאים הפכו בחזרה עם שלשה של לנדייל וקליעות עונשין של גריגוניס ולקאביצ'יוס. היתרון עבר מצד לצד עד לסיום הרבע, בו הכוכב האדום הובילה 46:47. דובריץ' וג'נקינס פתחו שוב פער של חמש לטובת הסרבים, אבל ז'לגיריס השיבה בריצת 0:8 שנחתמה עם שלשה של מילאקניס. למרות זאת, דקות הסיום היו שייכות לאורחים ו-15 שניות לסיום לורנזו בראון קלע את הסל המכריע, כשבצד השני גריגוניס החטיא פעם אחת מהקו ופספס הזדמנות להשוות. בילי בארון הוביל את קלעי המנצחת עם 14 נקודות, מריוס גריגוניס ואדגראס אולנובאס רשמו 11 כל אחד בצד השני.


ווקאפ מול בראון, שהתעלה בסיום (אתר היורוליג)
ווקאפ מול בראון, שהתעלה בסיום (אתר היורוליג)



אלבה ברלין – אולימפיאקוס 99:80
היוונים קטעו לגרמנים רצף של שני ניצחונות והתאוששו מההפסד לבאיירן מינכן שלשום, בדרך לניצחונם הרביעי העונה. לאלבה זה היה הפסד שביעי בעונה הנוכחית. תשע נקודות של פרינטזיס ושבע של רוביט העלו כבר ברבע הראשון את היוונים ליתרון דו ספרתי, שלמעשה הלך ותפח עד ל-26 נקודות הפרש ברבע השלישי. אוגוסטין רוביט קלע 16 נקודות לזכות המנצחים, יורגיוס פריטנזיס תרם 15. בצד של הגרמנים, מרקוס אריקסון סיים עם 16 משלו.


ולנסיה – חימקי מוסקבה 84:89
הספרדים ממשיכים להתאושש מפתיחת העונה הגרועה וסופרים כבר שלושה ניצחונות יורוליג רצופים, כאשר הערב הם כבר הפתיעו את אחת הקבוצות הטובות במפעל עד כה, הרבה הודות לערב חלש של אלכסיי שבד, שסיים עם 11 נקודות בלבד. בויאן דובלייביץ' הוביל את קלעי ולנסיה עם 18, מייק טובי הוסיף 15. סטפן יוביץ' בלט בצד של חימקי, עם 19 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי