ווילבקין: "הייתה לנו מחצית ראשונה גדולה ומחצית שנייה גרועה"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אתר היורוליג

רכז מכבי תל אביב שהיה בספק למשחק, סיכם את ה-96:73 בברצלונה: "נתנו למשחק לברוח לנו, מול ירושלים הסיפור שונה לחלוטין". ספרופולוס הוסיף: "נצטרך ללמוד הרבה מהמשחק הזה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה אמש (שישי) את המשחק בברצלונה ב-96:73 למארחת, שעלתה למאזן 2:8 ביורוליג מפתיחת העונה. הצהובים, לעומת זאת, יחזרו לישראל עם מאזן 4:6 לקראת שבוע ביתי עם משחק גביע מול הפועל ירושלים בשני והתמודדות ביורוליג נגד וילרבאן בחמישי. טיילר דורסי הוביל את קלעי מכבי עם 15 נקודות, ג'ון דיברתולומיאו סיפק 13 משלו וסקוטי ווילבקין, שהיה בספק לפני המשחק, סיים עם 11 נקודות ו-4 אסיסטים.

"הייתה לנו מחצית ראשונה גדולה ומחצית שניה גרועה, נתנו למשחק לברוח לנו", סיכם סקוטי ווילבקין בחדר ההלבשה אחרי המשחק. "אנחנו צריכים לשים את זה מאחורינו. המשחק מול ירושלים זה סיפור שונה לחלוטין ונצטרך לספק את היכולת הטובה ביותר שלנו".

"הפסד קשה. ברצלונה קבוצה טובה ומנוסה שיודעת מה היא עושה", הזכיר דני אבדיה. "היינו טובים עד ההפסקה. במחצית השנייה נכנסו להם יותר זריקות והתחלנו טיפה להילחץ, אבל בסך הכל היינו צריכים להמשיך להילחם. יש לנו משחק חשוב מול ירושלים. צריך להרים את הראש, להמשיך לשחק את המשחק שלנו. אפשר להפסיד, אנחנו קבוצה ואנחנו טועים. את הטעויות נתקן ונהיה יותר טובים".


"ברצלונה קבוצה טובה ומנוסה שיודעת מה היא עושה". דני אבדיה מסכם (באדיבות ברצלונה)

"היו לנו שתי מחציות שונות. בראשונה היינו מאוד ממוקדים, נצמדנו לתכנית בהגנה ובהתקפה. שלטנו בכדור, לא נתנו לברצלונה לרוץ למתפרצות ואיך ששיחקנו במחצית הראשונה זה איך שתכננו", הסביר יאניס ספרופולוס. "המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין ואפשרנו להם לקלוע 31 נקודות ברבע השלישי. לא היינו קשוחים מספיק בהגנה".

"נמשיך להתכונן כמו ששיחקנו בחצי הראשון ולגבי הרבע האחרון בו ויתרנו, נדאג שזה לא יקרה שוב", הבהיר המאמן, והדגיש: "נצטרך ללמוד הרבה מהמשחק הזה, כי עלינו לשמור על ריכוז במשך 40 דקות – במיוחד מול קבוצות כמו ברצלונה עם כל כך הרבה איכות".


"המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין". ניקולה מירוטיץ' כיכב נגד מכבי תל אביב (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי