גרשון: "כששחקן מנוסה במכבי אומר שהלחץ משפיע, זו בעיה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב בעבר בתוכנית הספורט של 103FM: "מועדון ששואף גבוה כמו מכבי נמצא בלחץ כל יום - גם נגד קריית אתא". מאזן הכוחות ביורוליג: "יש במכבי שחקנים לפיינל-פור". וגם: היכולת של זוסמן ואבדיה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
"מכבי תל אביב הצהירה שמקום בשמינייה הראשונה ביורוליג יהיה הישג. אני חושב שיש שם שחקנים לפיינל-פור. להגיע למקומות שבע-שמונה מבחינת הסגל שיש שם כיום, זה ממש לא הישג. אני לא רוצה להגיד כישלון, אבל הישג זה ממש ממש לא". הדובר הוא פיני גרשון, אחד המאמנים הגדולים בתולדות הצהובים, שניתח את מצבה של אלופת ישראל בראיון לתוכנית הספורט של 103FM.


על כך שבפתיחת העונה הקבוצה הנוכחית הזכירה את הקבוצה הגדולה שלו: "מה שהיה ב-2004/05 לא יהיה יותר, לא מבחינת רוח ולא מבחינת מה שקרה שם. זה בכלל לא היה תלוי בי, אני סתם ניצחתי שם על התזמורת ולא הפרעתי לשחקנים", התלוצץ גרשון.


מאזן הכוחות ביורוליג: "מכבי תל אביב שווה מקום ארבע-חמש. שתי הספרדיות ואולי אנאדולו, בגלל שיש שם הרכב שרץ כבר יותר משנה, יכול להיות שהן יותר טובות ממכבי. כל השאר באותה רמה, חלקן פחות וחלקן קצת יותר. מכבי עשתה כמה ניצחונות יפים, רצה, קלעה ואז רף הציפיות עלה. פתאום דיברו על פיינל-פור ונכנסו שם ללחץ, פתאום הפסיקו לתפקד.



המנצח על התזמורת. פיני גרשון (עדי אבישי)


לשמוע משחקן יורוליג במשך שבע-שמונה שנים אומר שהלחץ משפיע עליהם ושהם לא יכולים לתפקד? מילא זה היה שחקן שזו העונה הראשונה, זה היה בסדר. אבל כאשר שחקן מנוסה אומר את זה, זו בעיה. אני לא יודע מה קורה בפנים ומי משדר לחץ, אבל מועדון ששואף גבוה כמו מכבי נמצא בלחץ כל יום – גם במשחק נגד קריית אתא".


רצף ההפסדים: "מכבי צריכה לדעת לצאת מזה. עונת יורוליג היא מלאה בפציעות וכספי כבר לא ילד. ברגע ששני הילדים, זוסמן ואבדיה – שהם שחקנים טובים, לא מתפקדים כמו שכספי מתפקד במשחקים גדולים תחת לחץ, אז למכבי יש בעיה בעמדה הזו".


חלקו של  יאניס ספרופולוס: "דווקא מאמן כמוהו עם ניסיון וידע, עכשיו תפקידו הוא לא לנהל את המשחק, זה שטויות, אלא לנהל את המשברון הזה. מחר מכבי בלי שלושה פצועים ורשמו את קלויארו במקום כספי. וילרבאן הם ממש לא פרייארים ומכבי תצטרך לנצח עם השיניים. אני מאמין שהיא תנצח בהפרש חד ספרתי".



לא מתפקדים במשחקים גדולים? אבדיה וזוסמן (אתר היורוליג) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי