ספרופולוס: "מחר נחליט אם כספי ובלאק ישחקו נגד באיירן"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | פנאתינייקוס

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסע"ת לקראת משחק היורוליג במינכן: "זה משחק חשוב מאוד נגד קבוצה שמחפשת ניצחונות חוץ". על מונרו: "הוא שחקן טוב מאוד, הוא משיג הרבה ריבאונדים בהתקפה"

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדי יורוליג רצופים, מכבי תל אביב שבה למסלול הניצחונות עם 62:93 גדול על אסוול ליון-וילרבאן. מחר (חמישי) האלופה הישראלית תצא למשחק חוץ נוסף, הפעם נגד באיירן מינכן שמציגה עונה רעה והיא נמצאת במקום ה-16, כאשר לזכותה ארבעה ניצחונות בלבד ב-11 משחקים.

לקראת המפגש המאמן יאניס ספרופולוס דיבר במסיבת עיתונאים: "זה משחק חשוב מאוד נגד קבוצה שמחפשת ניצחונות חוץ. באיירן משחקת בסגנון קצת שונה, עם הרבה פוסט-אפים ולא הרבה פיק אנד רולים, נצטרך להבין מה אנחנו רוצים לעשות ולשחק חכם כדי לעצור אותם".

"נצטרך להיות מאוד ממוקדים. באיירן קבוצה מאוד מאורגנת, היא יודעת מה עליה לעשות", יאניס התייחס לגרג מונרו: "הוא שחקן טוב מאוד, הוא משיג הרבה ריבאונדים בהתקפה. מחר נחליט ביחד עם עומרי כספי וטאריק בלאק ועם הצוות הרפואי האם הם מוכנים, אני לא יודע להגיד עכשיו. זה משחק שאנחנו צריכים לנצח, כמו כל משחק בחיים האלה יש ימים גשומים ויש ימים עם שמש, ככה זה".


עדיין בספק למשחק היורוליג במינכן. עומרי כספי (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי