ספרופולוס: "יש כאן ווינרים, זו הייתה הצהרה של מכבי ת"א"

שחקני מכבי תל אביב בסיום
שחקני מכבי תל אביב בסיום | עדי אבישי

אחרי שאלופת ישראל חזרה בסגל חסר מפיגור דו ספרתי מול צסק"א מוסקבה ושמרה על מאזן מושלם בהיכל, המאמן המאושר סיכם: "אמרתי להם בהפסקה שאני מאמין בהם ושאפשר לעשות את זה, הם השאירו את הלב על הפרקט"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

היכל מנורה מבטחים הזכיר הערב (חמישי) את ימיו הגדולים ביותר, כשמכבי תל אביב חזרה מפיגור דו ספרתי וגברה 80:90 על צסק"א מוסקבה. הצהובים, ללא טאריק בלאק, עומרי כספי, נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו, עלו למאזן 4:9 ביורוליג, שמרו על מאזן בית מושלם עם שבעה ניצחונות בשבעה משחקים וסיפקו את המשחק הגדול ביותר שלהם העונה.

מי שלא נותרו אדישים לניצחון הגדול של אלופת ישראל על אלופת הירוליג הם האוהדים, שחגגו בסיום עם שירת "הוא הא, מה קרה, צסק"א אכלה אותה" והריעו במשך דקות ארוכות למאמן יאניס ספרופולוס. סקוטי ווילבקין להט עם 22 נקודות ושיא קריירה של תשעה אסיסטים ביורוליג, אך בתואר ה-MVP של המשחק זכה אותלו האנטר שסיפק שיא יורוליג משלו עם 20 נקודות מול האקסית.

יאניס ספרופולוס המאושר סיכם: "בהתחשב במצב הסגל שלנו, המשחק הזה לימד על האופי של מכבי, האנרגיות והקצב הגבוה. ראינו הערב הופעה יוצאת דופן. אני מאמין בסגל הזה ובשחקנים שלי. בהפסקה, כשהיינו בפיגור, אמרתי להם שאני מאמין בהם ושנצטרך לשפר את משחק ההגנה במחצית השנייה. לשמחתי, זה בדיוק מה שקרה". 

 
ספרופולוס הוסיף: "השחקנים נתנו את הלב ונלחמו על כל כדור ומשחק ההגנה בחצי השני היה נפלא. שיחקנו ללא כמה שחקני מפתח, אך בכל זאת מצאנו את הדרך לקלוע 90 נקודות. זה חשוב מאוד ומראה שיש לנו עומק. עשינו חילופים בהגנה, דאבל-טים על מייק ג'יימס והכרחנו אותם לקחת זריקות רעות. השחקנים שלי הם ווינרים וזה משהו שאני אוהב בהם".


 שני המצטיינים של מכבי תל אביב. ווילבקין והאנטר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי