ספרופולוס: "השחקנים הם הגיבורים, מעדיף שיריעו להם ולא לי"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב, שזכה לתמיכה אדירה מהקהל בניצחון 79:88 על פנאתינייקוס, הודה לאוהדים אבל הבהיר: "להריע לקבוצה יותר חשוב. נורמלי שהפתיחה רעה, זה טוב שחתכנו את הפער בחצי לפני ההפסקה"

(גודל טקסט)

גבירותיי ורבותיי, תתחילו להתרגל: מכבי תל אביב קבוצת צמרת יורוליג שמכוונת הכי גבוה שאפשר. הצהובים ניצחו הערב (חמישי) 79:88 את פנאתינייקוס החזקה, שמרו על מאזן מושלם בהיכל ונתנו הצהרה לכל המפעל: הקבוצה של יאניס ספרופולוס כאן כדי להישאר.

המאמן היווני, שזכה לאהדה רבה מהאוהדים בעקבות הארכת חוזהו ושלטים לכבודו נתלו ברחבי האולם, הודה לקהל: "אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה, גם על האישית כלפיי אבל במיוחד לקבוצה. אני מעדיף שיריעו לקבוצה, השחקנים הם הגיבורים, הם נתנו את הלב וצריך לתמוך בהם".

"אני גאה בשחקנים. זה לא קל כשמתחילים כל כך רע, וזה נורמלי – אי אפשר לשחק את כל המשחקים טוב. זה היה חשוב שלא נוותר ושתמיד נאמין עד הסוף. זה חשוב שחתכנו את הפער בחצי לפני ההפסקה, ובמחצית השנייה נלחמנו על כל כדור. הראינו כמה אנחנו רוצים לנצח, עצרנו אותם ונתנו סלים חשובים. על פי הסוף, הגיע לנו לנצח".

ווילבקין.
ווילבקין. "בכלל לא היינו אמורים לנצח" (עדי אבישי)

סקוטי ווילבקין, שהצטיין עם 23 נק', הוסיף: "כל ניצחון חשוב, אבל הפעם החבר'ה נתנו הכל וזה חשוב מאוד עבורנו, במיוחד נגד קבוצות חזקות. הרגשות עולים".

הקאמבק: "הוכחנו משהו לעצמנו, זה היה דומה למשחק נגד צסק"א. האתגר היה גדול יותר, בגלל זה אנחנו כל כך שמחים עכשיו. בכלל לא היינו אמורים לנצח עם כל הפציעות ועם איך שפתחנו".

טיילר דורסי הוסיף: "לקחנו הרבה ניסיונות מרחוק, היה רגע שבו השלשות הלכו מכל כיוון ולא ידענו מי הולך לנצח, אבל בסיום לקחנו שליטה וידענו מה הולך לקרות. היו עליות וירידות, שמח שבסוף היתה רק עלייה".

דורסי מול תומאס.
דורסי מול תומאס. "הבנו תוך כדי איך לעצור אותו" (עדי אבישי)

הפתיחה החלשה: "לא היינו במשחק בהתחלה, היינו איטיים ולא שיחקנו טוב. השחקנים פשוט המשיכו להילחם, אנחנו חייבים לשמור על הבית. יש לנו את המאזן הביתי הכי טוב ביורוליג. לא חשבנו שזה הולך להיות לילה טוב עבורנו, אבל המשכנו לדחוף. דשון תומאס היה מסוכן אבל הבנו מה לעשות תוך כדי המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי