ספרופולוס: "ג'קסון וריינולדס מוכנים, מאמין שווילבקין והאנטר ישחקו"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מכבי תל אביב המריאה לקובנה לקראת המשחק שיסגור את הסיבוב הראשון ביורוליג נגד ז'לגיריס (חמישי ב-20:00), המאמן התייחס לשחקני הרכש: "אין קסמים בכדורסל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) לקובנה לקראת המשחק נגד ז'לגיריס מחר (20:00) במסגרת המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון של היורוליג. עם מאזן של 11 ניצחונות וחמישה הפסדים, הצהובים יקוו לבסס את מעמדם בצמרת הטבלה מול היריבה החלשה שנוצחה לא פחות מ-12 משחקים עד כה.

אחרי תקופה לא קצרה במהלכה סבלה מסגל קצר, מכבי תל אביב תגיע להתמודדות עם ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס – שני שחקני הרכש – שצפויים לערוך את הופעת הבכורה שלהם. מי שנמצא בספק אך אמור לשחק הוא כוכב הקבוצה סקוטי ווילבקין, שסובל מפגיעה בקרסול והחמיץ את משחק הליגה מול ב"ש.

"אני שמח שארון וג'יילן איתנו", אמר המאמן יאניס ספרופולוס ומיהר לצנן: "הם אמנם מוכנים לשחק, אבל הם ערכו איתנו בסך הכל שני אימונים והם עדיין לומדים את השיטה שלנו. אין קסמים בכדורסל.  אנחנו נמשיך להילחם בכל משחק ונעשה את המקסימום בהתאם למצב". היווני התייחס בקצרה גם לווילבקין ולהאנטר: "אני מאמין ששניהם יעמדו מחר לרשותי".

על היריבה אמר ספרופולוס: "ז'לגיריס נמצאת במגמת שיפור, המשחק מחר לא יהיה קל ואנחנו מודעים לכך. הם אמנם הפסידו לא מעט, אך היו להם המון משחקים צמדים ואנחנו נצטרך להיצמד לתוכנית המשחק שלנו לכל אורכו של המשחק. אף פעם לא קל לנצח בחוץ, נצטרך להגיע דרוכים ולהילחם על כל כדור".


אופטימיות לגבי כשירותו. סקוטי ווילבקין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי