ספרופולוס: "אם ג'קסון וריינולדס נראים ככה אחרי שני אימונים זה מצוין"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א החמיא לשחקני הרכש החדשים לאחר ה-89:95 על אלבה ברלין: "גם אם הם לא 100%, הם לומדים את הפילוסופיה שלי. מרוצה מהעקשנות של כל השחקנים". בראיינט, שהצטיין: "מצאנו איך לפצח את ההגנה שלהם"

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי תל אביב פתחה את הסיבוב השני של היורוליג ברגל ימין עם ניצחון 89:95 על אלבה ברלין בגרמניה. שבוע קשוח מצפה למאמן יאניס ספרופולוס ושחקניו, שיתחיל עם מפגש נגד חולון ההולכת ומתחזקת בליגה וימשיך עם שני משחקי בית קשים נגד ברצלונה ומילאנו.

ספרופולוס סיכם את המשחק: "עשינו עבודה טובה בהתקפה, בהגנה ניסינו לעשות את הטוב ביותר שלנו אבל אלבה היא קבוצה נהדרת והם יכולים לקלוע בקלות, יש להם משחק מסירות טוב. שלטנו במשחק, הגענו כמה פעמים להפרש דו ספרתי אבל הם תמיד חזרו. אני מרוצה מהביצוע של השחקנים, איך שהם המשיכו להתעקש והיו אגרסיביים בדרך לניצחון".

על השחקנים החדשים ריינולדס וג'קסון: "ג'יילן וארון לומדים את הפילוסופיה שלי, וגם אם לא היו 100% לשחק ככה אחרי שני אימונים זה מצוין. כל עוד הם מתאמנים טוב ולומדים את המשחק הם ישתפרו ונהיה קבוצה טובה יותר".

ארון ג'קסון.
ארון ג'קסון. "החדשים ישתפרו ונהיה קבוצה טובה יותר" (אתר היורוליג)

אלייז'ה בראיינט, שהצטיין עם 19 נק' ו-8 ריב', אמר: "החברים שלי עזרו לי באימונים ונתנו לי תמיכה, והלילה הצלחתי לפגוע בזריקות החופשיות שלי. הם שיחקו ממש קשה והרגו אותנו בהגנה במחצית הראשונה. מצאנו איך לפצח אותם ועברנו. מקווים להמשיך ביכולת הזו לברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי