המבצר: מכבי ת"א עדיין מושלמת בבית לאחר 85:92 גדול על ברצלונה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

אחרי רבע ראשון חלש, ווילבקין, דורסי וקלואירו לקחו את המשחק לידיים והובילו את הצהובים לניצחון יוקרתי ביד אליהו. בחמישי: קבוצתו ספרופולוס תארח את מילאנו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הציגה עוד ערב בלתי נשכח בהיכל מנורה מבטחים. אחרי שניצחה בבית את פנרבחצ'ה, פנאתינאיקוס וצסק"א מוסקבה הערב (חמישי) היה תורה של ברצלונה לספוג הפסד 85:92 לצהובים שנותרו בלתי מנוצחים בבית ועלו למאזן של 6:13, יומיים לפני מילאנו החזקה.

כמו בכל העונה של מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין שוב הצטיין עם 18 נקודות, אבל מה שהכריע את המשחק היה התרומה מהספסל – לא פחות מ-52 נקודות הגיעו משחקני הרוטציה של יאניס ספורפולוס כאשר טיילר דורסי הוביל את קלעי הצהובים עם 19 נקודות ואנג'לו קלואירו הוסיף 12 נקודות ואחרי שבועות ארוכים עם סגל קצר ומלא פצועים, המאמן היווני יכול להרגיש בנוח לערוך רוטציה רחבה.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי (5 מ-9 לשלוש) 19 נקודות, סקוטי ווילבקין 18, אותלו האנטר ואנג'לו קלויארו 12 כ"א, ג'ייק כהן 8, יובל זוסמן 7, ג'יילן ריינולדס 6, דני אבדיה 3, ארון ג'קסון ואלייז'ה בריאנט 2 כ"א.


ספרופולוס. רוצה לשמור על מאזן ביתי מושלם ביורוליג (לירון מולדובן)


סקוטי ווילבקין (עדי אבישי)

רבע ראשון
אלייז'ה בראיינט העלה את הצהובים על לוח התוצאות עם שתי נקודות אחרי ארבע נקודות משותפות של מירוטיץ' וטומיץ'. האורחת המשיכה בשלה, אך יובל זוסמן וסקוטי ווילבקין ניסו להשאיר את הצהובים לעניינים. שלשה של מלקולם דילייני העלתה את ברצלונה ליתרון תשע, שתי קלעות עונשים של ג'אלן ריינולדס הורידו את הצהובים בפיגור 27:20.

רבע שני
מכבי תל אביב עלתה טוב לרבע השני והפכה את התוצאה לאחר שתי נקודות של דורסי שהשלים ריצת 0:8. דני אבדיה חימם את הידית וצלף שלשה אדירה שהעלתה את מכבי תל אביב ל-38:41. לקראת המחצית ווילבקין שוב התעורר עם שתי נקודות וחטיפה קריטית שהובילה לעבירה בלתי ספורטיבית של ברצלונה. הגארד קלע את שתי נקודות העונשין וצלף שלשה נוספת – שבע נקודות רצופות. מכבי תל אביב סיימה את הרבע עם 41:48.

יובל זוסמן (עדי אבישי)

רבע שלישי
מכבי תל אביב כבר עלתה ליתרון 9, אך האורחת כפתה שוויון בזכות ניקולה מירוטיץ' ומלקולם דילייני. וולטרס וקלויארו ענו עם שתי שלשות, 56:62 למכבי תל אביב. דורסי המשיך את הריצה עם שלשה נוספת וסווטיסלאב פשיץ' עצר את המומנטום עם פסק זמן. טומיץ' הספיק לקלוע נקודה מהענושין והוריד את ברצלונה לעשר הדקות האחרונות בפיגור 65:57.

רבע רביעי
דורסי התפוצץ בפתיחת הרבע עם שתי שלשות והעלה את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי, 59:71. ברצלונה התעורר ויצאה לריצת 0:9, רק פלוס 3 לצהובים. ספרופולוס הזעיק פסק זמן ושוב שינה את המומנטום, קלויארו וג'קסון החזירו שוב את היתרון הדו ספרתי של מכבי תל אביב, 70:80. לקראת הסיום ברצלונה הראתה סימני חזרה, אבל זה היה הערב של הצהובים – אות'לו האנטר סגר את הסיפור עם ארבע נקודות רצופות וזה נגמר עם 85:92 למכבי תל אביב.


יובל זוסמן (עדי אבישי)

נייט וולטרס ומלקולם דילייני (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי