ללא מילוטינוב, אולימפיאקוס חייבת ניצחון מול מכבי ת"א

סקוטי ווילבקין, יאניס ספרופולוס
סקוטי ווילבקין, יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

היוונים, שנאבקים עם שלוש קבוצות על המקום השמיני, לא יכולים להרשות לעצמם למעוד בהיכל. הסנטר הפצוע ייעדר, אך רוביט, פול ורוצ'סטי כשירים. בייקס ומקיסיק נרשמו למשחק לאחר שאיסור הרכישות הוסר

(גודל טקסט)

ללא הכוכב הגדול ניקולה מילוטינוב שנקע את הקרסול בניצחון על וילרבאן, אולימפיאקוס נחתה הבוקר (רביעי) בישראל לקראת משחק החוץ מחר (21:05) נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-26 ביורוליג והיא תקווה להנחיל לצהובים הפסד שני בלבד העונה בהיכל במסגרת המפעל היוקרתי.

שני שחקנים נוספים שלא יעמדו לרשות אולימפיאקוס הם ואסיליס ספאנוליס ו-ואסיליס חרלאבופולו שגמרו את העונה. בצד החיובי, אוגוסטין רוביט, ברנדון פול וטיילור רוצ'סטי, אקס מכבי תל אביב, כשירים והם ייכללו בסגל. בשורה משמעותית נוספת הגיעה מהנהלת היורוליג, שהודיעה על הסרת איסור הרכישות נגד הקבוצה היוונית ובעקבות כך שני שחקני הרכש, דווייט בייקס ושאקיל מקיסיק, נרשמו להתמודדות בתל אביב.

עבור היוונים מדובר במשחק קריטי, כשבמאזנם 11 ניצחונות ו-14 הפסדים, בדיוק כמו חימקי מוסקבה, פנרבחצ'ה ומילאנו שנאבקות איתה על המקום השמיני. מכבי תל אביב, לה מאזן זהה לזה של צסק"א מוסקבה הרביעית – 17 ניצחונות ושמונה הפסדים, נלחמת עם אלופת היורוליג (שתשחק מחר ב-19:00 מול ברצלונה) על המקום שמקנה ביתיות בסדרת הפלייאוף.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי