ספרופולוס: "זוסמן ואייסי כשירים ויחזרו לאולימפיאקוס"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | לירון מולדובן

לאחר שני ניצחונות חוץ, מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק הבית הקרוב נגד היוונים: "קבוצה שונה לגמרי מזו שפגשנו בסיבוב הראשון". פצועים: "בלאק עדיין לא שב לאימונים", פלייאוף: "מוקדם לדבר על יתרון ביתיות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה שני ניצחונות חוץ חשובים ביורוליג – נגד ולנסיה ופנרבחצ'ה – וכבר ביום חמישי הקרוב היא תחזור להיכל ביד אליהו, כשתארח את אולימפיאקוס היוונית במסגרת המחזור ה-26 של המפעל האירופי היוקרתי. המאמן יאניס ספרופולוס קיים הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד. אולימפיאקוס היא קבוצה שונה מאוד מהפעם הקודמת שבה פגשנו אותם" אמר ספרופולוס. "יש לה מאמן חדש ושחקנים חדשים שהצטרפו לסגל. נהיה חייבים להיות מוכנים לכל השינויים שהתחוללו שם. מבחינתנו, נהיה חייבים את האווירה שמספקים האוהדים שלנו כמו תמיד במשחק בבית בשביל לנצח בתוצאה טובה".

מצב הפצועים: "טאריק בלאק בטוח לא ישחק. הוא נמצא בשלב השני של תהליך ההחלמה שלו. הוא עדיין לא שב לאימונים איתנו. בשבועות הקרובים נראה את המשך ההחלמה שלו ובעזרת הצוות הרפואי נחליט מתי הוא יחזור. לגבי יובל זוסמן, הוא כשיר למשחק ויחזור, כמו גם קווינסי אייסי. אני מקווה שהסגל הנוכחי, כולל בלאק שיחזור, יישאר עד לסיום העונה כי זה חשוב לנו".


"זוסמן ואייסי יחזרו למשחק" (אודי ציטיאט)

אולימפיקוס, אותה אימן ספרופולס לפני שמונה למאמן הצהובים, תגיע להיכל ללא שני שחקנים משמעותיים – ואסיליס ספאנוליס וניקולה מילוטינוב בשל פציעות. על כך התייחס מאמן מכבי ת"א: "זה נכון שיש לה חיסורים משמעותיים, כי השילוב בין מילוטינוב וספאנוליס מאוד חשוב, אבל עם פאפאניקולאו הקבוצה בהחלט עשו צעד קדימה והראו שיש להם את האיכויות הדרושות כדי לשחק טוב יותר. אנחנו צריכים לשמור על בפוקוס עם כל השחקנים שלהם, כל אחד יכול ליצור בעיות, אפילו השחקן בן ה-17 עשה צרות לווילרבאן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי