ווילבקין בראיון ביוון: "כולנו משוכנעים שנגיע לפיינל-פור"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

כוכב מכבי תל אביב התראיין לגאזטה והכריז: "ארבע האחרונות במפעל, זו המטרה העיקרית שלנו". עוד סיפר: "כששמענו בדרבי על מות בראיינט, לא רצינו לעלות למחצית השנייה"

(גודל טקסט)

לקראת המפגש המסקרן הערב, (חמישי, 21:05) של מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס בהיכל, התראיין כוכב הצהובים סקוטי ווילבקין ל"גאזטה" היווני והתייחס לכמה נושאים, אישיים וקבוצתיים כאחד.

תחילה דיבר הקלע המוביל של מכבי תל אביב על העונה החלומית שלו בקבוצה, לעומת העונה הראשונה הפחות טובה: "מאז פתיחת העונה אני בריא, כך שאין סיבה שלא אהיה טוב יותר בעונתי השנייה בישראל. הכימיה שלי עם המאמן יאניס ספרופולוס תורמת לכך רבות. ההגעה שלו לקבוצה בעונה שעברה שינתה רבות בכל המובנים. העונה הוא כבר היה איתנו מתחילת ההכנות. המאמן נותן לי חופש לקחת יוזמה, ובדקות הסיום של משחקים צמודים אני מעדיף שהכדור יהיה בידיים שלי. החופש הזה נתן לי הרבה ביטחון".

על הפציעות הרבות שנחתו על הקבוצה, אך לא פגעו במיקומה הגבוה ביורוליג, אמר ווילבקין: "יש לנו שחקנים רבים עם אישיות מיוחדת שיכולים להתבלט בכל זמן, לקחת אחריות ולקבל החלטות. זה מראה על העומק שיש לנו. העובדה שאנחנו עדיין במרוץ להשגת המטרה שלנו היא בזכות ההנהלה שהביאה שחקנים שעזרו לנו באופן מידי".

ווילבקין משוכנע שקבוצתו תגיע לפיינל פור של המפעל: "אין איש בקבוצה שמטיל בכך ספק. זו המטרה העיקרית שלנו. הטופ 8 נותן לנו סיבה טובה להאמין שנגיע לשלבים הגבוהים של המפעל בסיום העונה".


ווילבקין במשחק היורוליג במינכן (אודי ציטיאט, מינכן)

לקראת המשחק הערב מול אולימפיאקוס, אמר ווילבקין:  "נוכחנו העונה ביורוליג שאין משחקים קלים. אולימפיאקוס ניצחה פעמיים את צסק"א. צריך עוד הוכחות לכך שהכל אפשרי"?

על מותו הטראגי של קובי בראיינט, עליו נודע לו במהלך הדרבי מול הפועל בליגה, אמר: "זה היה המשחק הכי קשה שלי בקריירה. שמענו את החדשות הרעות לקראת המחצית, ירדנו לחדרי ההלבשה תשושים, לא האמנו שזה קרה. את האמת? לא רציתי לעלות למחצית השנייה וכנראה שכך חשבו רוב השחקנים".

על כך שהאריך את חוזהו במועדון התל אביבי בשלוש שנים נוספות, אמר: "אני מעדיף את המשחק באירופה וחושב שהכדורסל כאן יותר מתאים לסגנון שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי