ווילבקין: "זה יהיה משחק בין הקבוצה הטובה באירופה לבין זו שלא מוותרת לעולם"

ווילבקין וחבריו חוגגים
ווילבקין וחבריו חוגגים | דני מרון

לפני המפגש המסקרן בהיכל מול אנאדולו אפס (רביעי ב-21:00), כוכב מכבי תל אביב הבהיר: "רוצים לנצח, אבל יש להם הרכה כלי נשק בכל עמדה וקשה להאט אותם". בראיינט: "אם נהיה מרוכזים בהגנה, יש לנו סיכוי טוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שעקפה את צסק"א מוסקבה ועלתה למקום הרביעי שמעניק את יתרון הביתיות, מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי ב-21:00) את אנאדולו אפס החזקה במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. היריבה של הצהובים היא סגנית אלופת אירופה מהעונה שעברה והקבוצה שמוליכה כיום את המפעל הבכיר ביבשת עם שלושה הפסדים בלבד מתחילת העונה.

"אנחנו רוצים לנצח", הבהיר סקוטי ווילבקין. "זה פחות קשור אליהם ויותר אלינו, כי אנחנו במאבק צמוד על יתרון הביתיות מול צסק"א. בזה אנחנו מתמקדים וזה המשחק הבא עבורנו. אנחנו רוצים לעשות את המיטב כדי להשיג ניצחון. זה משחק בין הקבוצה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר, לדעתי, לבין הקבוצה שלנו שמראה שאנחנו תמיד נלחמים כאן בהיכל ואף פעם לא מוותרים".

"לא נכנסנו לאחרונה לקצב בו היינו בתחילת השנה, אני מקווה שנוכל להגיע לזה בשמונת המשחקים הבאים", הוסיף ווילבקין, שהתייחס לחזרת דאנסטון מפציעה אצל היריבה: "זה כמעט לא פייר. הם הסתדרו מצוין בלעדיו ועכשיו הם מקבלים בחזרה אותו, אחד הסנטרים הטובים ביותר ביורוליג מאז שאני באירופה. יש להם הרבה כלי נשק בכל עמדה וקשה להאט אותם, אבל ננסה".


מודע לאיכות היריבה. סקוטי ווילבקין (דני מרון)

"אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולשחק טוב בהגנה", הדגיש אלייז'ה בראיינט. "אנחנו צריכים להיות בשליטה. אם נהיה מרוכזים בהגנה, יש לנו סיכוי טוב. שיחקנו מול קבוצות טובות השנה והגבלנו את הקליעה שלהם, ככה שאם נשחק טוב בהגנה נחיה טוב יותר".

כשנשאל על הניצחונות הצמודים לאחרונה לעומת ההפרשים הגדולים בניצחונות בתחילת העונה, השיב בראיינט: "טוב שכתוב W ברשימות ולא ניצחון עם כוכבית, העיקר למצוא דרך לנצח. צריך להוריד חלודה ולהפוך את המשחקים קלים יותר בשבילנו, זה בהחלט יכול לעזור בהמשך הדרך".

במפגש הקודם בין הקבוצות באיסטנבול, שיחק מכבי תל אביב בהרכב חסר, כאשר כזכור ווילבקין עיקם את קרסולו ונאלץ לצאת בשלב מוקדם. מי שהובילו אז את הקבוצה בדקות היו יובל זוסמן ודני אבדיה הצעירים, בעוד ג'ייק כהן הוביל את קלעי הצהובים עם 15 נקודות. סנדי כהן שיחק אז כמעט 13 דקות בהפסד 99:79 באיסטנבול, כשמנגד הובילו ואסילייה מיצ'יץ' (23), רודריג בובואה (22), קרונוסלב סימון (19) ושיין לארקין (15) את קלעי היריבה.

זכה לשבחים מווילבקין. שיין לארקין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי