Sport1 Banner

מכבי תל אביב הובסה 92:76 על ידי הכוכב האדום

סטימאץ ובראון חוגגים
סטימאץ ובראון חוגגים | אתר היורוליג

דווקא במחצית הראשונה כשהמארחת הציגה מופע שלשות, הצהובים היו בתמונה אך המחצית השנייה הייתה של הסרבים. נקודות האור: דורסי (19 נקודות) וריינולדס (10 ריבאונדים)

(גודל טקסט)

אחרי שבמחזור הקודם, עם הניצחון על אנאדולו אפס, הבטיחה מכבי תל אביב את עלייתה לשלב ההצלבה ביורוליג, היא נחלה הערב (שישי) מפלה קשה כשהובסה 92:76 בסרביה על ידי הכוכב האדום בלגרד. שחקניו של יאניס ספרופולוס פיגרו לכל אורך המשחק ורדפו אחרי המארחת, שקיבלה מחצית ראשונה ענקית מבילי בארון שקלע בה 19 נקודות כולל חמש שלשות מחמישה ניסיונות. במחצית השנייה היו אלה ולדימיר שטימץ וקווין פאנטר שהובילו את הסרבים לפתוח פער של יותר מ-20 הפרש וגמרו את המשחק.

מכבי תל אביב הצליחה להישאר קרובה למארחת רק במחצית הראשונה בעיקר בזכות קליעות לשלוש של ווילבקין ודורסי, ומשחק טוב של האנטר, אך הכוכב האדום הייתה שונה לגמריי הערב מזאת ששיחקה בשבועות האחרונים ולמרות שהמשחק נערך מול אולם חצי ריק בשל בהלת הקורונה, הסרבים חגגו ניצחון ענק שקטע להם את התקופה הרעה ואת הרצף השלילי. מכבי תל אביב תקווה לשוב אל מסלול הניצחונות במחזור הבא כשתארח את באסקוניה.

קלעו לכוכב האדום: בילי בארון וקווין פאנטר 22 נקודות כל אחד, ולדימיר שטימץ (12 ריב') וג'יימס גיסט 12 כל אחד, ברנקו לאזיץ' 8, סטרטוס פרפרוגלו 5, לורנזו בראון 4 ו-9 אסיסטים, מייקל אוג'ו 3, דיאן דבידובאץ ולוקאס קאלין 2 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 19 נקודות, סקוטי ווילבקין 11, אות'לו האנטר ואנג'לו קלויארו 8 כל אחד, ג'ייק כהן וג'יילן ריינולדס (10 ריב') 7 כל אחד, ארון ג'קסון ואמארה סטודמאייר 4 כל אחד, דני אבדיה ואלייז'ה בריאנט 3 כל אחד, יובל זוסמן 2.


ג'יימס גיסט גבוה מעל ג'ייק כהן (אתר היורוליג)

רבע ראשון
הסרבים פתחו את המשחק בטירוף עם מטווח שלשות וקלעו שש כאלה, משבעה ניסיונות, בראשותו של בילי בארון שקלע 4 מ-4 מעבר לקשת כבר בחמש הדקות הראשונות של הרבע. מכבי תל אביב בנתה על האנטר, אבל הכוכב האדום פשוט לא הפסיקה לצלוף, ויאניס ספרופולוס ראה איך הפיגור של קבוצתו עולה ל-23:14. ג'ייק כהן ודני אבדיה צימקו מעט את ההפרש, ובסיום הרבע – 20:27 למארחת.


ג'ייק כהן מול בראון בבלגרד (אתר היורוליג)

רבע שני
הסרבים המשיכו לצלוף מטווח השלוש, אך גם הצהובים נכנסו לעניינים מטווח זה, כאשר שדורסי, ג'קסון ובריאנט עשו זאת בהצלחה. מכבי צימקה ל-41:38, אך הסרבים ירדו לפסק זמן ממנו שבו עם חמש נקודות רצופות. בילי בארון רשם החטאה ראשונה מעבר לקשת, ולדימיר שטימץ לקח את ריבאונד ההתקפה וקלע סל ועוד נקודה מהקו. שלשה של ווילבקין לקראת סיום המחצית הורידה את הקבוצה של יאניס ספרופולוס להפסקה בפיגור 49:43. 18 שלשות נקלעו במשחק המטורף במחצית הראשונה, 10 של הסרבים, שמונה של מכבי.


לורנזו בראון במאבק על הכדור עם יובל זוסמן (אתר היורוליג)

רבע שלישי
שלשה של ווילבקין עם פתיחת הרבע הורידה את ההפרש למינוס שלוש בלבד, אך שתי עבירות טכניות לחובתם של יובל זוסמן וקווינסי אייסי סייעו לסרבים לברוח ולעלות ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 46:56. שלשה של לאזיץ' העלתה את יתרון הכוכב האדום ל-16 הפרש, ומכבי תל אביב נראתה אובדת עצות וחסרת אונים. ההפרש הלך וצמח וכבר חצה את רף 20 הנקודות, ובסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת הסרבית 58:79.


בילי בארון. הצגה פרטית במדי הכוכב האדום (אתר היורוליג)

רבע רביעי
מכבי תל אביב ניסתה לצמק במעט את הפער, אך הרבע הזה היה ברובו לפרוטוקול בלבד כשבהלכו שיפרו השחקנים את הסטטיסטיקה האישית. הסרבים הטביעו והקפיצו את הקהל הרועש באולם בבלגרד, בעוד מאמן מכבי יאניס ספרופולוס שיתף בעיקר את המחליפים במהלך הרבע, במטרה לשמור את שחקניו להמשך המשימות של הקבוצה שכבר ביום ראשון תשחק בליגה מול הפועל ירושלים ובמחזור הבא תארח את באסקוניה. בסיום – 76:92 למארחים.


עוד באותו נושא: יורוליג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי