גם המשחק בין מכבי ת"א לבאסקוניה בוטל: היורוליג הושבתה עד להודעה חדשה

שחקני מכבי תל אביב
פתיחה טובה בדרך לשמור על התואר | דני מרון

המפגש בין הצהובים לבאסקים לא יתקיים לאחר שהנהלת המפעל החליטה על השהיית הליגה, בהמשך לדרישת ארגון השחקנים "לשים את הבריאות מעל הכל"

(גודל טקסט)

הדאגה בקרב הספורטאים ברחבי העולם הולכת וגוברת על רקע התפשטות וירוס הקורונה, שכבר הגיע לכמה שחקנים והביא לעצירת לא מעט ליגות. כך גם ביורוליג, שהודיעה היום (חמישי) על הפסקת פעילותה עד להודעה חדשה.

ההחלטה הגיעה בהמשך לדרישת ארגון השחקנים, שפנה להנהלת המפעל במכתב. במסר מטעם ELPA נכתב: "השינויים בנסיבות דורשים להזכיר שהיורוליג והמועדונים המשתתפים בה לא יכולים לבקש מהשחקנים לסכן את בריאותם ובריאות משפחתם כדי להשתתף בנסיעות ובמשחקים שעלולים לחשוף אותם להידבקות בנגיף. בנוסף, אי אפשר לבקש משחקנים לעקוף את נהלי הבריאות על ידי התחמקות מאיסור על נסיעות או התקהלויות בציבור. לאור הדברים הנ"ל, ארגון השחקנים ביקש מהיורוליג ומהמועדונים המשחקים בה לשים את בריאות השחקנים מעל הכל ולהשהות את התחרות עד שהבריאות וחופש התנועה של כולנו יהיו מובטחים".

בין השאר בוטל גם משחקה של מכבי תל אביב נגד באסקוניה שתוכנן להערב, זאת אחרי שנציגת ישראל במפעל הבכיר של אירופה עשתה מאמצים גדולים כדי לקבל ממשרד הבריאות את האישור לכניסת הספרדים לארץ.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי מסר לאתר הרשמי של הצהובים: "עשינו כל מה שרק ניתן על מנת לאפשר ולהמשיך לקיים את משחקי היורוליג כסדרם, הכל בהתאם להנחיות ולדרישות המוסדות המוסמכים ואנו מודים להם על שיתוף הפעולה".

בתוך כך, באסקוניה הקדימה את טיסתה חזרה לספרד והמריאה היום בשעות אחר הצהריים. הקבוצה פרסמה ברשתות החברתיות שלה סרטון מהמטוס, בו כל אחד מהשחקנים יושב בשורה לבדו וכל אחד במרחק שלוש שורות מחברו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי