רול ביקר את התנהלות היורוליג: "זה היה אסון, הם גררו רגליים"

מייקל רול
מייקל רול | דני מרון

אחרי שכוכבים נוספים, כולל ארון ג'קסון, תקפו את הנהלת המפעל הבכיר באירופה, אקס מכבי תל אביב הצטרף: "לקח להם נצח לעצור את המשחקים, ההחלטה נלקחה מאוחר מדי"

(גודל טקסט)

שחקני היורוליג ממשיכים לבקר את הנהלת המפעל על התנהלותו מול משבר הקורונה. לאחר שכוכבי צסק"א מוסקבה וברצלונה, מייק ג'יימס ומלקולם דילייני, תקפו אתמול (שלישי) את מקבלי ההחלטות במפעל הבכיר באירופה על התעקשותם לחדש את העונה, הפעם הגיע תורו של אקס מכבי תל אביב – מייקל רול. שחקנה של מילאנו התארח בפודקאסט בארצות הברית ודיבר על האיטיות הוחלט ביורוליג להפסיק את המשחקים.

"לדעתי אדם סילבר עשה עבודה מצוינת. הוא יזם וחשב קדימה על כל כך הרבה נושאים ועשה זאת כל כך מהר, בעיניי", החמיא רול לקומישינר ה-NBA וערך השוואה לאירופה: "באירופה זה לקח נצח, הם גררו רגליים. ההחלטה נלקחה מאוחר יותר ממה שהיה צריך, לדעתי".

מי שזכה בשתי אליפויות במדים הצהובים סיפר כיצד חווה את הימים שקדמו לעצירת היורוליג: "שיחקנו נגד ריאל מדריד בבית בלי קהל. ואז נסענו לוולנסיה לעוד משחק בלי קהל, כי הממשלה שם לא אישרה זאת. שבוע אחרי היינו אמורים לשחק בבית נגד אולימפיאקוס אבל יומיים לפני כן, ממשלת יוון ביטלה את כל הטיסות לאיטליה. היורוליג הציעה שנשחק בברלין אבל לא רצינו לעזוב את המדינה, כי אולי לא היו נותנים לנו לחזור הביתה. ואם מישהו היה נדבק בווירוס, כל הקבוצה הייתה נאלצת להיכנס לבידוד למשך שבועיים, מנותקים מהמשפחה".

"זה היה האסון", סיכם רול, "המשחק תוכנן ליום שישי והחלטנו לנסוע באותו יום כדי להיכנס ולצאת מהר מגרמניה. אולימפיאקוס כבר הייתה שם מיום חמישי ואז נודע שב-NBA עצרו את המשחקים, לכן לא נותרה ליורוליג ברירה אלא לעשות את אותו הדבר".


"זה היה אסון". רול ושחקני מילאנו בהיכל מנורה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי