ספרופולוס: "אבדיה יכול להגיע לרמה הגבוהה ביותר ב-NBA"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב התראיין ביוון ודיבר על משבר הקורונה: "50 אחוז מההכנסות שלנו מתבססות על מנויים, ובלעדיהם נפסיד הרבה מאוד". וגם: האפשרות לאמן את פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

 מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, העניק היום (רביעי) ראיון ביוון והודה שאינו יודע כיצד להתנהל מול משבר הקורונה שגרם להשבתת הליגה הישראלית והיורוליג: "זה לא משהו שחווינו בעבר. המומחים יחליטו מתי נוכל לחזור. בינתיים גם ביורוליג מחכים לספונסרים ויש הרבה תרחישים שאי אפשר לדבר עליהם. 50 אחוז מההכנסות של מכבי תל אביב מתבססות על מנויים, ובלעדיהם נפסיד הרבה מאוד".

על עתידו של דני אבדיה הוא אמר: "דני הוא שחקן NBA, הוא יכול לבסס את עצמו ברמה הגבוהה ביותר. יש לו אופי טוב והוא עובד קשה מאוד. נראה מה יהיה בדרפאט".

החיים בישראל בימים אלו: "נשארנו בישראל כי לא ידענו מה יהיה מבחינה מקצועית. אם היינו עוזבים היינו צריכים לשהות בבידוד. היו לי הרבה סיבות מדוע ברחתי להישאר".

בנוסף נשאל ספרופולוס אם הוא יהיה מוכן לאמן בעתיד את פנאתינייקוס, למרות שהוא מזוהה עם היריבה השנואה אולימפיאקוס: "אני מאוד מכבד את פאו, אבל זה יהיה קשה לחשוב על כך. אני בכלל לא בטוח אם זה אפשרי".

"יכול להגיע לרמות הגבוהות ביותר". דני אבדיה (אודי ציטיאט, ולנסיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי