מכבי יכולה להירגע? אולימפיאקוס טרם פנתה לברוקהוף

ראיין ברוקהוף
ראיין ברוקהוף | Issac Baldizon / Contributor

אחרי שהצהובים הכחישו את מועמדותו של פורוורד, ב'eurohoops' טענו שהקבוצה היוונית לא הגישה הצעה רשמית, אך היא עשויה לעשות זאת בקרוב. מספר קבוצות יורוליג נוספות נמצאות בתמונה

(גודל טקסט)

אחרי שפורסם כי מכבי תל אביב סימנה את הפורוורד ראיין ברוקהוף (29, 2.01) כמועמד להצטרף לקבוצה בקיץ הקרוב, ב'eurohoops' דווח שאולימפיאקוס ומספר קבוצות יורוליג נוספות מעוניינות בשחקן, אולם בניגוד לפרסומים השונים – הקבוצה היוונית טרם הגישה הצעה רשמית לצרפו, כך על פי המקורות של האתר.

אגב, מי שמיהרה להכחיש את מועמדותו של ברוקהוף היא מכבי תל אביב, שפרסמה הודעת הבהרה בה מסרה: "פורסם כי מכבי תל אביב כבר 'עובדת על העונה הבאה' ו'מסמנת' שחקנים. זה המקום להבהיר כי הידיעה איננה נכונה, וזאת בלשון המעטה. המועדון אינו עוסק בכך בימים אלה".

באשר לברוקהוף, הוא רשם בשנתיים האחרונות 59 משחקים במדי דאלאס, בהם קלע ארבע נקודות עם 40% מעבר לקשת והוריד 1.8 ריבאונדים ב-11 דקות בממוצע. לפני שהגיע ל-NBA, האוסטרלי שיחק שנתיים במדי בשיקטאש הטורקית ושלוש שנים בלוקומוטיב קובאן הרוסית, איתה הוא הגיע לפיינל-פור של היורוליג ב-2016 – עונה בה הוא רשם 8.4 נקודות בממוצע עם 47% מעבר לקשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי