עתמאן: "היורוליג תחזור בחודש יולי, לדעתי זה יקרה בגרמניה"

ארגין עתמאן
ארגין עתמאן | דני מרון

מאמן אנאדולו אפס אופטימי לגבי המשך העונה: "המטרה של ראשי המפעל היא לאגד את כל הקבוצות במקום בטוח ולקיים שם את שש המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה, ואז פיינל 8"

(גודל טקסט)

"התחושה שלי היא שהיורוליג תחזור לפעילות בחודש יולי, בגלל המגמה החיובית באירופה בכל הנוגע לקורונה. יחד עם זאת, אני בטוח ב-99% שהמשחקים יתקיימו ללא קהל, כי זה ממש מסוכן, במיוחד לאור העובדה שקבוצות צריכות לטוס ממדינה למדינה". הדובר הוא ארגין עותמאן, מאמן מוליכת היורוליג אנאדולו אפס, שנשמע אופטימי לגבי סיום עונת 2019/20.

עתמאן המשיך: "המטרה של ראשי היורוליג היא לאגד את כל הקבוצות בעיר בטוחה ולקיים שם את שש המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה. לאחר מכן, יתחיל פיינל 8. מבחינתי זה התרחיש הסביר ביותר. אני חושב שההכרזה על העיר המארחת תתרחש במאי. לדעתי זה יהיה בגרמניה, אולי בקלן, כי הם כבר החלו בהכנות לפיינל פור. אם העונה הזו לא תסתיים, זו בעיה עצומה". למרות דבריו של עתמאן, חשוב לציין כי גרמניה אסרה על קיום אירועים גדולים במדינה עד ה-31 בחודש אוגוסט.

לאחרונה, כזכור, אמר נשיא היורוליג ג'ורדי ברתומיאו כי המטרה של ראשי המפעל היא לסיים את העונה והם בוחנים אפשרות לקיים פיינל 8 במקום פיינל פור והבהיר כי הדיין ליין הוא חודש יולי. ברתומיאו אמר: "הפיינל פור לא יוכל להיערך בקלן במועד המקורי, זה ברור. אולי גם לא נוכל לשחק בשיטה הקיימת ויש לנו מספר אלטרנטיבות, אחת מהן היא גם לערוך פיינל 8 בעיר אחת, באולם אחד שיארח את כל המשחקים. אנחנו בוחנים מספר רעיונות ולומדים אותם, אבל כרגע אנחנו לא יכולים להכריז על שום דבר ועוד מוקדם לדבר על עיר שתארח פיינל-8 אם וכאשר – נצטרך למצוא את העיר המתאימה, שתעמוד בכל התנאים והדרישות הרפואיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי