ג'יימס: "מכבי ת"א לא מועדון גדול, הם אפילו לא מסוגלים להגיע לפלייאוף"

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

כוכב היורוליג התעמת עם האוהדים הצהובים בטוויטר לאחר שטען כי צסק"א, ריאל מדריד ופנרבחצ'ה הן המעצמות היחידות כיום באירופה: "כמה פעמים הייתם בפלייאוף בשנים האחרונות?"

(גודל טקסט)

מייק ג'יימס, כוכבה של צסק"א מוסקבה, ידוע כאחד משחקני היורוליג הפעילים ביותר בטוויטר. היום (ראשון) הוא הזמין את הגולשים לסשן שאלות ותשובות, שעד מהרה הפך לקרב ציוצים בינו לבין אוהדי מכבי תל אביב. הכל התחיל כשג'יימס הגיב לפוסט של שיקגו בולס, אשר שאלה: מציעים שלכם כדי לקלוע סל על מייקל ג'ורדן בשיאו. יש לכם עשרה ניסיונות, ואם תיכשלו, לא תוכלו יותר לשמוע מוזיקה לעולם. הייתם מעזים? "אתם יכולים להעביר לי את המזומן", הגיב ג'יימס ומיד קיבל תשובה: "אפילו לא הצלחת לקלוע על זוסמן, אתה רוצה להתמודד עם MJ?".

"ריאל מדריד, צסק"א ופנרבחצ'ה הן המעצמות היחידות ביורוליג. כל השאר גרועות, או לא יציבות או מבליחות לעונה או שתיים וזהו", עקץ הסקורר את הצהובים. "אתם חוגגים שניצחתם אותי? זה אומר הכל על המצב שלכם. כמה פעמים הגעתם לפלייאוף בשש השנים האחרונות? מכבי זה מועדון גדול עם היסטוריה, אבל לא מעצמה כי הם לא מסוגלים אפילו להעפיל לפלייאוף".

כשאחד האוהדים הציע לג'יימס אחד על אחד נגד דני אבדיה, הגארד השיב: "אני לא מפסיד לאף אחד באחד על אחד, בטח לא לילד בן 17. למרות שהוא בחור נחמד". לאחר מכן, הוא המשיך להתעסק בשאלת הגודל של אלופת ישראל: "מכבי תל אביב זה לא מועדון גדול. אני לא יודע מה הופך אתכם לאחד כזה, לי יש קריטריונים שונים. זה שמכבי ניצחה אותנו העונה לא אומר כלום. בגלל שמכבי לא אחת הקבוצות הגדולות, אתם מתעסקים במשחק אחד שניצחתם אחרי שביצעתם עליי שמירה כפולה בכל התקפה".

לאחר מכן, ג'יימס הבהיר שהאוהדים הצהובים יצאו נגדו רק בשל סירובו להצטרף לקבוצה בקיץ שעבר: "זה לא שהסכמתי לקבל הצעה נמוכה מקבוצה שתחתוך אותי באמצע העונה, לא אומר שאני מונע מכסף".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי