לארקין בחר את החמישייה הטובה באירופה, ללא נציג ממכבי ת"א

שיין לארקין
שיין לארקין | LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

רכז אנאדולו אפס ענה לשאלות הגולשים באינסטגרם ולא כלל אף שחקן צהוב בבחירות שלו, כאשר מייק ג'יימס הוגדר כ"יריב הקשה ביותר". וגם: הסכומים שהכוכב צפוי להרוויח בחוזהו החדש

(גודל טקסט)

טרנד השאלות ותשובות של הספורטאים ברשתות החברתיות נמשך והפעם הגיע תורו של כוכב היורוליג שיין לארקין, שהתייחס היום (שלישי) למגוון נושאים בעמוד האינסטגרם של "יורוהופס". בין השאר, רכז אנאדולו אפס בחר את החמישייה החזקה ביותר ביורוליג לדעתו, ואוהדי מכבי תל אביב אולי יופתעו לשמוע שאף נציג צהוב לא נכלל בה.

לארקין השאיר גם את עצמו בחוץ ובחר את מייק ג'יימס, חברו לקבוצה ואסילייה מיצ'יץ', וויל קלייברן, אנתוני רנדולף וברנדון דייויס. הרכז, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב באירופה כיום, הצביע על ג'יימס, שרק לאחרונה התעמת עם אוהדי מכבי תל אביב כשטען שאלופת ישראל "אינה מועדון גדול", כיריב הקשה ביותר שהוא פגש ביורוליג. בנוסף, הוא ציין את פקונדו קמפאסו כשחקן שהוא הכי נהנה לצפות בו.

במקביל, לאחר שבשבוע שעבר דווח כי לארקין על סף חתימה על חוזה חדש בשורות אלופת טורקיה, אמש פורסמו הסכומים שהוא צפוי להרוויח: על פי "SDNA", לארקין ישתכר 7.7 מיליון דולר בשנתיים הקרובות, כאשר בתום העונה הבאה הוא יוכל להשתחרר מההסכם אם תגיע הצעה מה-NBA. אנאדולו עדיין לא הודיעה רשמית על חתימה של הרכז על החוזה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי