בשורות גדולות לפנרבצ'ה: אובראדוביץ' יאריך את חוזהו במועדון

ז'ליקו אוברדוביץ'
ז'ליקו אוברדוביץ' | AFP

לפי דיווחים בטורקיה, המאמן המעוטר ביבשת, שסירב פעמיים בעבר, כבר סיכם בעל פה ויחתום לשנתיים עם אופצייה לעונה נוספת לאחר שקיבל הבטחות מהנשיא קודז. הוליך את פנר לזכייה ביורוליג ב-2017

(גודל טקסט)

בשורות גדולות לאוהדי פנרבחצ'ה: לפי דיווחים בטורקיה, המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' (60), שסירב פעמיים בעבר להאריך את חוזהו בקבוצה, ימשיך במועדון. הוא צפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים נוספות עם אופצייה לעונה נוספת. 

 
 
המאמן הסרבי, שזכה ביורוליג לדורותיו יותר מכל אחד אחר (תשע פעמים) , סיכם בעל פה נכון לעכשיו. הדיווח פורסם ב-"Hurriyet", אחד מעיתוני הספורט החזקים במדינה, ואושר על ידי העיתונאי הטורקי פרס ג'חבוג'ולו שנחשב למקורב למועדון.
 
 
אוברדוביץ' שזכה ב-41 תארים עד כה, הפך את פנרבחצ'ה לאחת הקבוצות החזקות ביבשת בשנים האחרונות וב-2017 הגיע השיא עם הזכייה ביורוליג לאחר ניצחון 64:80 על אולימפיאקוס. המאמן מתכוון לשמור על שחקני המפתח, בין היתר ננדו דה קולו, ג'יג'י דאטומה, קוסטאס סלוקאס וקיבל הבטחה מהנשיא עלי קודז שפנר כן תתמודד עם הקבוצות החזקות באירופה על השחקנים הגדולים.
 
 
בשנה שעברה נכנעה פנרבחצ'ה בפיינל פור נגד אנאדולו אפס (הובסה 92:73) ונכנעה לריאל מדריד בקרב על המקום השלישי. העונה פנר דורגה רק במקום השמיני ביורוליג לפני שפגרת הקורונה השביתה את הכדורסל, במאזן שלילי 15:13.

אוברדוביץ'. בשורות גדולות לפנר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי