סרחיו רודירגס רוצה להישאר: "הפוטנציאל של הקבוצה אדיר"

סרחיו רודריגס, נייט וולטרס
סרחיו רודריגס, נייט וולטרס | אתר היורוליג

הרכז של אולימפיה מילאנו הדף את השמועות על חזרה לספרד: "לא חושב על כלום מלבד הישארות". וגם: מחמאות למסינה ותובנות לגבי ההחלטה לסיים את הליגה האיטלקית בגלל הקורונה

(גודל טקסט)

למרות שמועות על חזרה לספרד, סרחיו רודריגס הוותיק, שיחגוג בקרוב 34, נחוש להישאר באיטליה. "אני לא חושב על שום דבר מלבד הישארות באולימפיה מילאנו", כך הבהיר הרכז הספרדי, שזכה אשתקד ביורוליג עם צסק"א מוסקבה.

רודריגס חתם בקיץ האחרון לשלוש שנים במילאנו וכאמור אין לו שום כוונה לעזוב. "נשארו לי שנתיים בחוזה ואני מאוד שמח פה, כך שאני לא שוקל או חושב על שום דבר אחר. אני חושב שלקבוצה, למועדון ולעיר יש פוטנציאל אדיר להצליח".

על כך שהליגה האיטלקית בכדורסל הסתיימה באופן רשמי בגלל הקורונה: "אני חושב שזו הייתה החלטה טובה מאוד, כי כולנו היינו באי ודאות לגבי העתיד וקשה להתמודד ולהתנהל עם התחושה הזו".

על אטורה מסינה, איתו הוא התאחד במילאנו אחרי שהתאמן תחתיו בריאל מדריד בעונת 2010/11: "ככל שאתה צובר ניסיון, אתה רק משתפר. הוא עבד ב-NBA ובצסק"א מוסקבה ולמד המון. אני גאה על כך שאני עובד איתו מדי יום ולומד מהחכמה שלו. הוא מאמן שמבין בצורה נהדרת את השחקנים וכולם במילאנו מרגישים בנוח לעבוד תחתיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי