דיווח: מכבי ת"א סימנה את וונאמייקר, בלאק צפוי להמשיך

בראד וונאמייקר
בראד וונאמייקר | טוויטר

לפי "ספורטנדו", שחקנה של בוסטון ששיתף פעולה עם סקוטי ווילבקין במדי דרושפאקה לפני שלוש עונות, נמצא ברשימת המועמדים להחליף את נייט וולטרס. הצהובים רוצים להאריך את חוזהו של הסנטר, שצפוי להיענות בחיוב

(גודל טקסט)

לפני שבוע התקבלו איתותים ראשונים על כך שמכבי תל אביב עשויה להיפרד מנייט וולטרס בעונה הבאה ועל פי דיווחים שעלו היום (חמישי), נראה שיש גם מועמד להחליפו. כתב "ספורטנדו" טוען כי הצהובים סימנו את בראד וונאמייקר כחיזוק אפשרי לעמדת הרכז.

וונאמייקר העביר את השנתיים האחרונות בבוסטון סלטיקס מה-NBA, כאשר בעונה האחרונה הוא רשם 6.6 נקודות ו-2.5 אסיסטים ב-19.3 דקות בממוצע למשחק. הרכז מכיר מצוין את סקוטי ווילבקין, עמו שיתף פעולה במדי דרושפאקה של דייויד בלאט בעונת 2016/17. שנה לאחר מכן עבר לפנרבחצ'ה וזכה איתה באליפות הליגה הטורקית ואף נבחר לחמישייה השנייה של היורוליג, לפני שעבר כאמור לבוסטון.

וולטרס, שסיים את העונה הנוכחית כבר בחודש ינואר בשל פציעה בכתף, מחזיק בחוזה לעונה נוספת אך כבר בשבוע שעבר דווח באיטליה על מועמד אחר להחליפו בעמדת הרכז: קווין פאנגוס מברצלונה.




מי שאמור להישאר במכבי תל אביב גם בעונה הבאה הוא הסנטר טאריק בלאק, שהחמיץ לא מעט משחקים בגלל פציעה ולא הספיק לשוב לפרקט בגלל פרוץ מגפת הקורונה. עם זאת, באתר 'יורובאסקט' פורסם על רצונה של מכבי תל אביב להעריך את חוזהו של השחקן בן ה-28 לעונה נוספת ויצטרף לסקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, יובל זוסמן ועומרי כספי שהבטיחו את מקומם גם בעונת 2020/21.

נראה כי למרות הקיצוץ המסתמן בשכרו בלאק נוטה להיעתר להצעה של מכבי תל אביב לאור העובדה שהוא לא צפוי לקבל ההצעות אטרקטיביות יותר בגלל המשבר הקורונה. הצהובים מצדם מרוצים משיתוף הפעולה של בלאק והאנטר ומקווים שיימשך לעוד שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי